וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייברסון לא הולך לשום מקום

26.7.2006 / 9:50

נשיא הקבוצה הצהיר: "הוא נשאר פה". סוכנו של אייברסון: "הוא חש הקלה עצומה". סלמונס מסביר שאלוהים אמר לו לא לחתום בטורונטו

סוף לשמועות על טרייד לאלן אייברסון. בילי קינג, נשיא פילדלפיה, הצהיר כי הקבוצה לא מחפשת יותר להעבירו לעיר אחרת: "אני מצפה שאלן יהיה איתנו בקבוצה בשנה הבאה. אלן ואני דיברנו, הוא מעוניין להשאר ומאוד מרוצה כאן".

קינג הודה כי הוא עדיין מדבר עם בעלי קבוצות ומנכ"לים בטלפון, אבל הכחיש שמדובר באייברסון: "כל הזמן יש שיחות על טריידים, אבל אלן לא נכלל בהן".

בחודשים האחרונים בוסטון, אטלנטה וקבוצות נוספות הביעו עניין ב-MVP של עונת 2000/1, אבל לאחר שההצעות שהגישו לא סיפקו את קינג, הוא החליט שעדיף לו להשאיר את התשובה במועדון.

סוכנו של אייברסון סיפר כמה שהשחקן מאושר מההודעה. "מעולם לא היינו נרגשים יותר", אמר גארי מור. "הוא נלהב להיות חלק מהקבוצה ולא יכול לחכות לפתיחת מחנה האימונים. אלן לא היה מופתע כמו שהיה חש הקלה עצומה. תמיד הייתה לי הרגשה שהם לא יעבירו אותו בטרייד".

ועוד מפילי: לא ברור למה, אבל אחד הסיפורים הנמתחים יותר בקיץ הזה היו של הגארד ג'ון סלמונס, ששיחק בפילדלפיה בארבע השנים האחרונות. סלמונס היה קרוב לפיניקס, העדיף לבסוף את טורונטו בעבור 23 מיליון דולר, אבל שינה את דעתו וביטל את ההסכם המילולי עם המועדון. הלילה (בין שלישי לרביעי) הוא מצא בית חדש בדמות הסקרמנטו קינגס, שם ירוויח 25.5 מיליון דולר לארבע שנים. "הרגשתי שאלוהים אומר לי לא ללכת לטורונטו", הסביר הגארד את ההחלטה ששילשלה לכיסו 2.5 מיליון דולר יותר. "אחרי כמה ימים הגיעה ההצעה מסקרמנטו, חשבתי על זה והחלטתי לחתום".

חדשות נוספות:

* ממפיס החזירה את סטרומייל סוויפט העירה בטרייד ששלח את שיין באטייה ליוסטון. במועדון אמרו היום (רביעי) כי למרות שעבר חודש מאז המהלך, הם טרם דיברו עם הפורוורד, שנכשל בארבע השנים שבילה במועדון.

סלמונס קלע 7.5 נקודות, ותרם 2.7 אסיסטים וריבאונדים למשחק בעונה החולפת. הוא יכול לשחק בשתי עמדות הגארד וכסמול פורוורד בקינגס. "אנחנו מרגישים שקיבלנו שחקן שעוד יפרוץ", אמר נשיא הקינגס, ג'ף פיטרי על הרכש בן ה-27, "הוא ישפר את יכולותינו בחלק האחורי".

* פי ג'יי טאקר, שחקן הטורונטו ראפטורס, חתם חוזה רב שנתי בקבוצה. עוד בראפטורס, ה-GM בריאן קולאנג'לו שיחרר את הגארד אלווין וויליאמס לאחר שהגיע איתו לסיכום בו קנה את שארית חוזהו. הוא סבל בעונות האחרונות מפציעות חוזרות ונישנות בברך, ושיחק רק משחק אחד מתוך 164 ב-2005 ו-2006.

* סטיב נובאק, הפורוורד מאוניברסיטת מרקט שנבחר על ידי יוסטון במקום ה-32 בדראפט, חתם לשנתיים בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully