וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קולאוטי קיבל את תעודת התושב

רומן רוזנבלט

27.7.2006 / 10:45

החלוץ הגיע למשרד הפנים בת"א וקיבל גם תעודת זהות. האלופה השיגה ניצחון ראשון במשחקי אימון, 1:2 על מאיורקה הספרדית

מזל טוב למכבי חיפה. אחרי כמה וכמה משחקי אימון שהסתיימו בתוצאות מאכזבות, הצליחה האלופה להשיג אתמול (רביעי) ניצחון ראשון, ודווקא מול מאיורקה החזקה מהלה ליגה הספרדית.

מארגני המשחק, שנערך בעיירה קוסה (אוסטריה), לא התחשבו באלופה החיפאית, והמשחק נערך במרחק רב ממקום האכסון של האלופה הישראלית, שנאלצה לנסוע שעתיים באוטובוס, רוב הזמן בדרך הררית קשה, והגיעה עייפה ולא מרוצה, בלשון המעטה.

למשחק הגיעו כ-250 צופים, שהתמקדו בעיקר במקסי לופז, שחקנה המיובש של ברצלונה בשתי העונות האחרונות, שמושאל השנה למאיורקה. מסגל הירוקים, מנגד, נעדרו רפאל אולארה הפצוע ורוברטו קולאוטי, שנסע לישראל לקבל את תעודת התושב הארעי שלו.

המחצית הראשונה הייתה שקולה, כאשר בוקולי הגיע למספר הזדמנויות עבור חיפה. בתחילת המחצית השניה עלו הספרדים ליתרון, למרות לחץ של חיפה, לאחר שכריסטיאנו דונה האיטלקי כבש שער בדקה ה-57. אחרי כ-5 דקות הלחץ השתלם, וחיפה השוותה משער של ארבייטמן שהגיע בזכות בישול של מסודי, 1:1.

לאחר שבשלהי המחצית הראשונה החליף דירסאו המתאושש את אנדרסון, ביצע רוני לוי מספר חילופים נוספים, ואחד מהם כלל את כניסתו של ליאור רפאלוב במקומו של מסודי. לקראת הסיום הסתבר כי זה היה החילוף המנצח, כאשר בדקה ה-85 רפאלוב הוכשל ברחבה. יניב קטן ביצע בהצלחה את בעיטת העונשין מ-11 מטר, וקבע את תוצאת המשחק, 2:1 למכבי חיפה, וניצחון ראשון העונה, לפחות במשחקי אימון.

הרכב מכבי חיפה: דוידוביץ (אלמדון), משומר, חרזי, קינן, מגרלשווילי, אנדרסון( דירסאו), גזל (מליקסון), מסודי(רפאלוב), בוקולי, קטן, ארבייטמן.

היום (חמישי) יקבלו השחקנים יום חופשי ובערב יקיימו אימון.

קולאוטי רוצה פטור משירות צבאי (משה הרוש, "הארץ")

במכבי חיפה שחררו ביום שלישי אנחת רווחה עצומה עם היוודע הבשורה לפיה החליט משרד הפנים לקצר את הליך האזרוח של רוברטו קולאוטי ולהעניק לו תעודת תושב ארעי. היום בבוקר (חמישי) הוא כבר הגיע למשרד הפנים בתל אביב וקיבל את תעודת הזהות החדשה שלו יחד עם תעודת התושב הארעי.

הדבר עשוי לפנות מקום לזר נוסף, הברזילאי אנדרסון חאווייר, ובחיפה החלו לפעול מיד בעניין. הקבוצה, בשיתוף ההתאחדות, הגישה פנייה דחופה לשלטונות הצבא להעניק לקולאוטי פטור משירות צבאי, שבלעדיו לא ניתן להמיר את הגדרת השחקן מזר לישראלי.

"שוחחתי עם גורמי הצבא הנוגעים בדבר", אמר אמש יו"ר ההתאחדות, איצ'ה מנחם, "אני מקווה שבימים הקרובים יתנו לקולאוטי את הפטור כדי שניתן יהיה להפוך את השחקן לישראלי. קודם נדאג לחיפה, שהזמן דוחק בה להגיש את רשימת השחקנים לאירופה, ואחר כך נטפל בנושא הנבחרת".

בצה"ל טרם שלחו את הטופס הפוטר את קולאוטי משירות צבאי, וייתכן כי בצבא יחליטו לזמנו לשירות בן שלושה חודשים. המועד האחרון להגשת רשימת השחקנים למוקדמות ליגת האלופות הוא ביום חמישי הבא, ובקבוצה מאמינים שעד אז העניין יוסדר ואפשר יהיה לכלול את חאווייר בסגל לאירופה.

רומן רוזנבלט, מערכת וואלה!, מוסיף:

במקביל, קולאוטי היה הרבה יותר מוטרד מאירוע קשה שעברה משפחתו, שנשדדה בביתה בארגנטינה. מסתבר כי כנופיית נוכלים שהתחזתה לעיתונאים, הגיעה לאחרונה לבית קולאוטי כדי "לראיין" את בני המשפחה בעניין בנם ומה שקורה לו בישראל המופגזת. בדיעבד, הנוכלים ניצלו את השהות בבית כדי ללמוד את השטח ולתכנן את השוד, שהיה אלים. הסוף הטוב הוא שכולם יצאו בשלום.

קולאוטי בדרך לארץ, וינחת ב-4 בבוקר על מנת לטפל במשרד הפנים בכל הניירות בנושא האזרחות שקיבל. כבר מחר בערב יעשה דרכו חזרה למחנה האימונים.

רפאל אולראה, שנקע בשלישי את הקרסול, טופל על ידי הצוות הרפואי, יהיה בהשגחה בשלושת הימים הקרובים ורק לאחר מכן ניתן יהיה להעריך את זמן ההחלמה והאם יהיה כשיר לליגת האלופות. הערב ב-19:30 תנסה הקבוצה להשיג את ניצחון הראשון שלה במשחקי האימון, כשתפגוש את מאיורקה הספרדית.

עדכון ראשון: 26.7, שעה 6:46
עדכון אחרון: 27.7 שעה 10:41

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully