וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

0:2 לבני יהודה מול קבוצה מליגת המשנה בהולנד

ניר איסקוב

25.7.2006 / 22:21

טיבור קלינה, חלוץ הונגרי שהחל להיבחן בקבוצה, וברק בדש כבשו את השערים. דמאיו: "אם קלינה יצורף, זה יהיה על חשבון אחד הזרים"

בני יהודה, העושה במחנה אימונים בהולנד, גברה הערב (שלישי) במשחק אימון 0:2 בחוץ על טופ הוס מליגת המשנה במדינה.

את השערים הבקיעו טיבור קלינה (דקה 58), חלוץ הונגרי שהחל להיבחן היום בקבוצה, וברק בדש (77), שנכנס כמחליף. אלירן אלקיים הורחק 7 דקות לסיום. אגב, טופ הוס ניצחה בשבוע שעבר 1:2 את מכבי ת"א, גם כן במשחק אימון.

המאמן ניצן שירזי, אמר לאתר הרשמי של בני יהודה לאחר המשחק: "עוד משחק אימון טוב. מגמת השיפור נמשכת. אני מרוצה מהתהליך שהקבוצה נמצאת בו במחנה האימונים".

בני יהודה עלתה בהרכב הבא: וינסנט אניימה, יאיר אזולאי, מריו לוצ'יץ', אלירן אלקיים (הורחק, 83), איציק עזוז, אימורו לוקמן, הרוויה קובאצ'ביץ', ראובן עובד, מאטה בטורינה, אלי ביטון, טיבור קלינה. כן שותפו: יהב יולזרי, אסי בלדוט, אלירן אלקיים, קובי דג'אני, מוטי ששון, ברק בדש, יניב בסון, עוז ראלי ודור הלוי.

מנכ"ל המועדון, משה דמאיו, התייחס לחלוץ ההונגרי הנבחן: "אנחנו עושים טובה לסוכן שלו, ועל הדרך מתרשמים ממנו. קשה להתרשם ממנו על פי משחק אחד. סביר להניח שאם הוא יצורף, זה יהיה על חשבון אחד הזרים שלנו". מחרתיים (חמישי) בלילה ימריא דמאיו לז'נבה, כדי להשתתף בהגרלת משחקי גביע אופ"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully