וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאמר נוטה לפטר את ברקוביץ'

הבעלים של מכבי נתניה ערך שיחה קשה עם המנג'ר, אך טרם קיבל החלטה סופית. יאמר: "נישאר חברים, אבל בעסקים זה עובד אחרת"

המנהל הספורטיבי של מכבי נתניה, אייל ברקוביץ', בדרך החוצה ממכבי נתניה. אתמול בערב (שני) התקיימה שיחה קשה בין יאמר לברקוביץ', בה אמר הבעלים למנהל הספורטיבי את אשר על לבו.
יאמר טען כי לאחרונה ברקוביץ' רב עם מספר אנשים במועדון.

גורמים במכבי נתניה טוענים כי מערכת היחסים העכורה שנוצרה בין ברקוביץ' למכבי חיפה ומכבי תל אביב, תורמת אף היא להחלטה. חברי הנהלת מכבי נתניה דנו הערב בסוגיה האם לפטר את ברקוביץ' או להשאירו במועדון.

ל"חדשות נתניה" אמר גורם במועדון, כי גם קובי בלדב עודכן בפרטים. לטענת אותו גורם, יאמר אמר לבלדב כי הוא מצטער על שחשב לפטר אותו בעבר, וכי הוא יישאר במועדון בטווח הארוך.

רומן רוזנבלט, מערכת וואלה!, מוסיף כי טרם נתקבלה החלטה דרמטית, והבעלים יאמר אמר בעניין: "אני מאוד אוהב את אייל, ואין לי מילים רעות לומר עליו. אני מעריך אותו מאוד, היינו, אנחנו עדיין, ונמשיך להיות חברים טובים. אעשה הכל להגן על החברות שלנו, לכן התקשורת לא תשמע ממני משהו שעלול לפגוע בחברות שלנו. בעסקים הדברים מתנהלים אחרת, לכן בימים הקרובים נקיים פגישה ונדבר על הכל".

ייתכן, כאמור, שבמהלך הימים הקרובים יוחלט באופן מבוקר יותר כיצד לנהוג אחרי הסערה התקשורתית, אם כי קשה לראות את המצב חוזר לקדמותו לאחר העימות בין הבעלים למנג'ר.

למרות הכל, נתניה השיגה ניצחון 0:3 במחנה האימונים (רומן רוזנבלט)

אחת ההשלכות לעזיבה פוטנציאלית של אייל ברקוביץ' עשויה להיות ויתור של אריק בנאדו על אופציית נתניה. בנאדו מצוי בקשרים חבריים עם ברקוביץ', ואם המנג'ר יפוטר, הדבר עשוי לקרב את הבלם למכבי ת"א. כמו כן, נתניה הגיעה היום להסכמה על סכום מכירתו של אבי סטרול ממכבי ת"א.

בצל האירועים נתניה קיימה היום משחק אימון מול בוקהבוקהאוזן מהליגה השנייה בגרמניה, וניצחה 0:3. אדיראן פיטו כבש את הראשון לאחר הכשלה של איתי שכטר ברחבה, והוסיף את השני אחרי בישול של מילאן פבליצ'יץ'. את השלישי כבש אופיר חיים מפנדל, לאחר הכשלה נוספת של שכטר ברחבה.

סטרול שימש הקפטן במשחק ממנו נעדר מזואה אנסומבו בשל חולשה כללית שתקפה אותו, אשר בגינה הוא אף אושפז בבית החולים בלילה הקודם. מחר יחל להתאמן החלוץ טארק סאקלי שהגיע מהאקדמיה של בלקבורן.

חלק מהשחקנים לא "יזילו דמעה", אחרים יתגעגעו לקוסם

הסערה שעוררה היום (שלישי) בארץ הידיעה על האפשרות כי אייל ברקוביץ' יפוטר בקרוב, לא עברה בשקט גם על מחנה האימונים עצמו. במהלך היום ניזונו רוב שחקני הקבוצה משמועות שהגיעו אליהם, מהארץ ורק לקראת הערב קיבלו מידע מעודכן לגבי הפרשה.

שחקנים מספרים היום כי הידיעה התקבלה בהלם מוחלט. אין ספק כי מספר שחקנים לא "יזילו דמעה" במידה שברקוביץ' אכן יעזוב, אך גם ישנם לא מעט שחקנים בקבוצה שהביעו אכזבה מן המהלך. כלמרות הביקורת המופנית כלפי האישיות של ברקוביץ' והתנהלותו הבין אישית, חלק מהשחקנים מעריכים מאוד את עבודתו המקצועית, וחלקם אף הגיעו לקבוצה רק בגללו, ביניהם יוצאי מכבי תל אביב וחלק מהזרים בקבוצה.

אחרי הניצחון היום, הביעו שחקנים בקבוצה שביעות רצון מהעובדה כי הפעם הם התמודדו מול קבוצה "ראויה", כדבריהם, לעומת קבוצות החובבים שמולן שיחקו עד היום. כמו כן, עשויים במכבי נתניה להיתקל בבעיה לא צפויה עם חזרת הקבוצה ארצה, כאשר חלק מהשחקנים קיבלו בהיעדרם צווי 8 ועשויים להיקרא מיידית לשירות מילואים בארץ.

עדכון ראשון: 25.7.06, 15:41
עדכון אחרון: 25.7.06, 23:35

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully