וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רארד רוצה להיות קפטן אנגליה

25.7.2006 / 12:20

קשר ליברפול מפנטז על סרט הנבחרת: "אין דבר יותר טוב מלהוביל את המדינה". רוני תוקף את דייויד מויס, ניאל קווין יאמן את סנדרלנד

קשר נבחרת אנגליה, [[סטיבן ג'רארד]], מודה כי הוא היה רוצה לרשת את סרט הקפטן מ[[דייויד בקהאם]]. "ברור שהייתי רוצה להיות הקפטן", אמר ג'רארד, "אין דבר יותר טוב מלהוביל את המדינה, אבל זה תלוי בסטיב מקלארן המאמן".

סטיבן ג'רארד, המשמש כקפטן בליברפול, וקפטן צ'לסי ובלם הנבחרת ג'ון טרי, הם המועמדים המובילים לסרט הקפטן. על פרישתו של דייויד בקהאם מהתפקיד, אמר ג'רארד: "זה הפתיע אותי, אבל זה נפלא שדייויד עדיין יהיה מעורב בכדורגל. הוא חבר נפלא לנבחרת ושחקן נפלא".

רוני תוקף את מוייס

בקטעים חדשים מספרו האוטוביוגרפי של ווין רוני, חושף החלוץ את דעתו על מאמנו באברטון, דייויד מויס, והוא לא חוסך בביקורת.

"הייתי הולך לכל מקום רק בשביל לברוח מדייויד מויס", כותב רוני. "לטעמי הוא פשוט זועף מדי, הוא רק רוצה לשלוט באנשים. מבחינתי, היית שחקן בן 17 ששיחק כבר בנבחרת אנגליה, כך שלא הדאיג אותי אם אני מאכזב אותו או משהו כזה".

לדברי רוני, הוא החליט לעזוב את גודיסון פארק אחרי עימות עם המאמן באחד האימונים, אז אמר רוני למויס: "אני לא רוצה לשחק אצלך יותר לעולם".

* סנדרלנד, שירדה מהפרמיירליג אחרי שסיימה את העונה עם 15 נקודות בלבד, מינתה את ניאל קווין כמאמן. קווין, 39, חלוצה האגדי של נבחרת אירלנד, יחליף בתפקיד את מיק מקארתי.

  • עוד באותו נושא:
  • סנדרלנד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully