וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעיות הריכוז של ירושלים

שגיא ניר

25.7.2006 / 11:55

במלחה חסר רכז להשלמת מכסת הזרים, וויל ביינום מועדף, שון קולסון בתמונה, הוראס ג'נקינס מתרחק. התקדמות במו"מ עם דרור חג'ג'

אחרי החתמתם של מריו אוסטין וטימי באוורס, והסיכום המתקרב עם תמאר סליי, נותרה הפועל ירושלים עם שאלת הרכז. נכון להיום עומדים שלושה שמות על הפרק: וויל ביינום, שון קולסון והוראס ג'נקינס.

ביינום (23, 183), המועמד הבכיר לעת עתה, הוא בוגר מכללת ג'ורג'יה טק ששיחק בעונה שעברה 15 משחקים בגולדן סטייט ווריורס, קלע 3.6 נקודות ומסר 1.3 אסיסטים ב-10.8 דקות. מאמן ירושלים דן שמיר צפה בשחקן בליגת הקיץ בלאס וגאס, בה הרשים ביינום במיוחד במשחק מול דנבר אותו סיים עם 19 נקודות במאה אחוזים מהשדה, 5 אסיסטים, 6 ריבאונדים ו-3 חטיפות. לביינום, עם זאת, גם הצעות מקבוצות NBA.

מועמד אחר, שלא נמצא בראש סדר העדיפויות במלחה, הוא שון קולסון. קולסון (31, 183) לא נבחר מעולם בדראפט, ושיחק בעבר 13 משחקים ביוסטון רוקטס (בעונת 2000/1) ועונה אחת בשלאסק וורוצלאב הפולנית ביורוליג (2002/3). בעונה האחרונה שיחק קולסון בקאזרטה מהליגה השניה באיטליה ולפני כן בטלקום אנקרה הטורקית.

השלישי ברשימת המועמדים לאיוש תפקיד הרכז במלחה הוא הוראס ג'נקינס, שכבר עשה זאת בעונה שעברה. ג'נקינס רצה מאוד לחזור לירושלים אך העיכוב בעניינו, שנבע בין היתר מהרצון במציאת אלטרנטיבה טובה יותר, השאיר אותו פתוח להצעות. כעת מחזיק ג'נקינס בהצעה מקבוצת יורוליג, כככל הנראה אפס פילזן, הנאמדת בכ-700-800 אלף דולר לעונה, סכום גבוה יותר מזה שהוצע לו בירושלים.

במקביל, ממשיך המשא ומתן בין ירושלים ודרור חג'ג'. רכז הנבחרת, שבילה את השנתיים האחרונות מעבר לים (לובן הבלגית וא.א.ק אתונה) מחזיק בהצעות גם מעירוני נהריה, אנטוורפן ושרלרואה, אך טרם החליט האם להמשיך את הקריירה האירופית או לחזור ארצה. ההערכה היא כי עד סוף השבוע עשוי חג'ג' לקבל החלטה סופית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully