וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי החלה במו"מ עם בורשטיין

שגיא ניר

25.7.2006 / 11:19

אחרי ההצעות מספרד והפציעה הקשה שהשביתה אותו לחצי שנה, חזר הגארד לאופצית מכבי תל אביב, ומנהל משא ומתן על חוזה לשנתיים

טל בורשטיין עשוי להמשיך במכבי תל אביב. קפטן הנבחרת, שהיה בשנים האחרונות הישראלי הבכיר של מכבי וחוזהו הסתיים הקיץ, החל בימים האחרונים במשא ומתן עם האלופה על חוזה לשנתיים הבאות.

במהלך העונה התחזקה ההערכה כי בורשטיין לא ימשיך במכבי, ויסיים בה תקופה של שש שנים בהם זכה עם הקבוצה בכל התארים הישראלים, בשני גביעי יורוליג ובגביע הסופרוליג. באמצעות סוכנו, אנטוניו מאסייראס, נוצר קשר עם ספרד וקבוצת ג'ירונה, שמאוחר יותר מונה מאסייראס למנהל המקצועי שלה. פציעתו הקשה של בורשטיין במהלך משחק גמר הפיינל פור מול הפועל ירושלים טרפה את הקלפים, וכעת נראה כי הגארד הישראלי עשוי להמשיך במועדון הצהוב. בורשטיין, המחלים מפציעה, לא צפוי לשוב לפעילות מלאה לפני סוף שנת 2006.

במידה ובורשטיין ימשיך במכבי תל אביב, עשוי סגל השחקנים שלה להיות ארוך בצורה חסרת תקדים. עם שני הגארדים הזרים שיוחתמו, באסטון שעשוי להישאר, ניקולה וויצ'יץ', סימאס יסאיטיס, ליאור אליהו, ג'יימי ארנולד, דרק שארפ, יניב גרין ועמרי כספי החתומים, עשוי בורשטיין להיות השחקן ה-12 בסגל. וזה עוד לפני יותם הלפרין, שאמור לחזור לקבוצה לאחר ניסיון לא מוצלח להשתלב כבר העונה בליגת ה-NBA.

בורשטיין, 26, גדל במחלקת הנוער של הרצליה והגיע למכבי תל אביב בראשית עונת 2000/1. הוא היה בורג מרכזי בנבחרת העתודה של ישראל שזכתה במדליית הכסף באליפות אירופה בשנת 2000, ומאז הפך לשחקן המרכזי של נבחרת ישראל. בעונת היורוליג האחרונה, ירד בורשטיין ל-7.2 נקודות למשחק ב-24.7 דקות, ולכן גם שקל לסיים פרק במועדון הצהוב. כעת נראה כי הרומן עם הצהובים עשוי להימשך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully