וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מריון, רידנאוור ומוריסון לא ישחקו בנבחרת ארה"ב

25.7.2006 / 23:22

מריון פרש מהסגל האמריקאי לקראת אליפות העולם בגלל פציעה בברך. דטרויט החתימה את וויל בליילוק, מילווקי את מרקוטה מציבונה

שון מריון, כוכב הפיניקס סאנס, לא יצטרף לנבחרת ארה"ב באליפות העולם ביפן. הפורוורד היה אמור להתחרות על גופיית השחקן ה-15 בסגל הסופי של מייק ששבסקי, אבל בגלל פציעה בברך הוא נטש ולא ייצא לאליפות.

"תהליך בחירת השחקנים היה נפלא", אמר מריון, "אם הייתי יכול, הייתי עושה הכל כדי לשחק, אבל בכל מקרה ארגיש שאני מעודד אותם. הברך מטרידה אותי לאחרונה. אני רוצה לוודא שהמצב לא יחמיר".

הסגל האמריקאי צומצם ל-15 שחקנים, לאחר שגם לוק רידנאוור, רכז סיאטל, ואדם מוריסון, הבחירה הטריה של שארלוט בובקאטס, נופו. אמארה סטודמאייר, לעומת זאת, שמחלים מפציעה, נשאר בינתיים בסגל. בחירה מפתיעה נוספת היא קירק היינריך משיקגו, שימשיך להיאבק על מקומו בקו האחורי.

הסגל כרגע מורכב מהשחקנים הבאים: לברון ג'יימס, דווין וויד, כרמלו אנתוני, כריס פול, גילברט ארינאס, שיין בטייה, כריס בוש, ברוס בואן, אלטון ברנד, דווייט האוורד, אנטואן ג'יימסון, ג'ו ג'ונסון, בראד מילר, סטודמאייר והיינריך. רק 12 מתוכם יוכלו לשחק בסגל הסופי באליפות העולם.

* דטרויט פיסטונס החתימה את בחירת הסיבוב השני שלה בדראפט, וויל בליילוק, על חוזה רב שנתי. בליילוק, פוינט גארד מאיווה סטייט, נבחר במקום ה-60 בדראפט האחרון.

* מילווקי החתימה את הקרואטי דאמיר מרקוטה, ששיחק בציבונה זאגרב בעונה שעברה. הבאקס קיבלו את השחקן כחלק מעסקה עם סן אנטוניו. מרקוטה, 20, נבחר על ידי הספרס במקום ה-59 בדראפט האחרון (מעט אחרי הלפרין).

עדכון ראשון: 25.7.06, 8:22
עדכון אחרון: 25.7.06, 23:22

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully