וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קולאוטי ייחשב כישראלי

רומן רוזנבלט

25.7.2006 / 21:40

חלוץ מכבי חיפה ייהנה החל מהעונה הבאה ממעמד של תושב ארעי. אנדרסון יוחתם, גזל ישוחרר. הפסד נוסף במשחק אימון: 2:1 לנירנברג

רוברטו קולאוטי קיבל הבוקר (שלישי) הודעה ממשרד הפנים על קבלת תושב ארעי, מה שסולל את דרכו של החלוץ גם לנבחרת ישראל. קולאוטי יוכל לשחק כישראלי בליגת העל ויירשם כך בסגל למוקדמות ליגת האלופות. המהלך יוביל להחתמת שבייר אנדרסון, הקשר האחורי שאמור להחליף את עידן טל, מאחר שמכסת הזרים של האלופה תוכל מעתה לכלול את הברזילאי. כעת כל המהלך תלוי במהירות בה חיפה תסיים את התהליכים הבירוקרטיים עד ה-5 לאוגוסט, מועד שליחת הסגלים הסופיים לאופ"א. כמו כן, החתמתו של אנדרסון תוביל לשחרורו של רביד גזל, בו מעוניינות מכבי נתניה והפועל כפ"ס.

ההחלטה כמובן אמורה לשמח את דרור קשטן, מאמן נבחרת ישראל, שיוכל לזמן את הסקורר לסגל שלו, לקראת מוקדמות היורו. רוני לוי, מאמן מכבי חיפה: "אנחנו שמחים על ההחלטה. האינטרס הוא של המדינה ושל הנבחרת, ולאחר מכן של חיפה. הנבחרת תיהנה מחלוץ מצוין וחיפה תיהנה מאנדרסון, שהוא תוספת כוח משמעותית. סה"כ מדובר בהליך שנעשה על-פי חוק ואנחנו שמחים בשבילו".

מוקדם יותר התברר כי קולאוטי יישאר בכל מקרה באלופה. זאת, לאחר שבתקשורת המקסיקנית פורסם בימים האחרונים שפומאס, שהייתה מעוניינת בחלוץ, העבירה לשרותיה את החלוץ ריינאלדו דה סילבה מגרמיו הברזילאית. ריינאלדו צפוי לעבור את הבדיקות הרפואיות ולהצטרף לקבוצה. המנהל הטכני של פומאס, ריקרדו פרטי, מצוטט באתר הרשמי של הקבוצה: "הסגל ומכסת הזרים הושלמו", מה שלמעשה מוריד מסדר היום את עזיבתו של קולאוטי למקסיקו.

בעניין אריק בנאדו עדיין כל חדש, והשחקן צפוי לקבל בימים הקרובים החלטה איזו הצעה הוא מעדיף, בטרם ינסה עם פרקליטו לדון בנושא מול מכבי חיפה, שכן מכבי נתניה ומכבי ת"א לא מוכנות לשלם בשלב זה סכום של 250 אלף דולרים.

חיפה דורשת 400 אלף דולר עבור מחצית כרטיסו של בוזגלו

מנכ"ל מכבי חיפה, איתמר צ'יזיק ואביו של מאור בוזגלו, יעקב, נפגשו הבוקר (שלישי). בפגישה הציב צ'יזיק בפני בוזגלו האב שלוש אפשרויות: למצוא קבוצה שתשלם 400 אלף דולר עבור 50 אחוז מכרטיסו של החלוץ הצעיר, השאלה לעונה (צ'יזיק לא פירט את התנאים) או שהשחקן יישאר במכבי חיפה, יתאמן שבוע עם הנוער ויעלה בחזרה לבוגרים.

בוזגלו פסל את האפשרות השלישית על הסף, מכיוון שאינו מתכוון להשאיר את בנו במכבי חיפה. הוא ביקש מצ'יזיק להעלות את שתי האפשרויות האחרות על כתב, על מנת שיהיה לו מסמך רשמי מסודר מול קבוצות אחרות. הובטח לו כי הדבר ייעשה במהרה, ייתכן כי אפילו בשעות הקרובות. מספר קבוצות בליגת העל הביעו עניין בשחקן, ביניהן מכבי נתניה.

יעקב בוזגלו אמר לוואלה! ספורט: "עשינו התקדמות גדולה, מכיוון שלראשונה ניתנו לנו אפשרויות חדשות לפתרון הבעיה. אני מקווה מאוד שנתקדם בעניין. רוב הסגלים של הקבוצות השונות ותקציביהן נסגרו, ולכן קשה לי לראות קבוצה שתהיה מוכנה לשלם 400 אלף דולר על מחצית הכרטיס. בכלל נראה לי מוזר ששחקן נוער, על פי ההגדרה של מכבי חיפה, שווה 800 אלף דולר. אני מקווה שיהיו שם ריאליים ויורידו את הסכום. במקרה כזה אני מאמין שנוכל לסגור הכל בחמש דקות".

עוד הפסד במשחק אימון, הפעם 2:1 לנירנברג

לצד ההודעה המשמחת של היום לגבי אזרחותו של רוברטו קולאוטי, היו הערב גם דברים פחות משמחים לאלופה, אחרי הפסד נוסף במשחק האימון. הפעם הירוקים הפסידו 2:1 לנירנברג, שסיימה בעונה שעברה במקום השמיני בליגה הראשונה בגרמניה.

כבר בדקה השנייה מכבי חיפה הייתה קרובה לכיבוש כאשר יניב קטן בעט מ-16 מטר, אך הכדור חמק סנטימטרים ליד הקורה. בדקה ה-12 האלופה נכנעה לשער בלתי מחויב המציאות, כשהכדור נחטף מרגלו של השוער ניר דוידוביץ', בדרך ל-1:0 קליל לנירנברג. אחרי שלוש דקות זה כבר היה 0:2 לגרמנים.

בדקה ה- 38 חיפה יוצאת להתקפה ואלן מסודי בועט לקורה. בדקה ה- 80 חיפה הצליחה לצמק אחרי מבצע נאה. מגרלשוילי פרץ משמאל ומסר כדור רוחב, רפאלוב פישק רגליים ואיפשר לכדור לחלוף, וארבייטמן כבש מקרוב וקבע את תוצאת המשחק, 1:2 לנירנברג.

הרכב הקבוצה היה: ניר דוידוביץ (תום אלמדון, 67), אלון חרזי (אייל משומר, 46), רפאל אולארה (עבאס סואן, 50), דקל קינן, חיים מגרלשווילי, חאבייר אנדרסון (מאור מליקסון, 46), רביד גזל, אלן מסודי (חאבייר דירסאו, 63), גוסטבו בוקולי (רפאלוב, 63), יניב קטן (גל ארבייטמן, 58), רוברטו קולאוטי (תומר חמד, 67).

חמישה שחקנים לא נטלו חלק במשחק - אדורם קייסי, עדן בן-בסט, מור ממן, איסלאם כנעאן ואמיר אדרי. אולארה, שסובב את הקרסול, לא ישחק במשחק האימון מחר מול מיורקה, שייערך ב-19:00 שעון ישראל.

עדכון ראשון: 25.7.06, 07:59
עדכון אחרון: 25.7.06, 21:40

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully