וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצחקי סיכם ל-5 עונות בבית"ר

אסף שקד

25.7.2006 / 16:25

הקשר-חלוץ ירוויח כ-150 אלף דולר לעונה, לא כולל מענקים, ויחתום רשמית אחרי ט' באב. ארדילס: "מאוד מרוצה ממחנה האימונים"

ברק יצחקי סיכם היום (שלישי) ל-5 עונות בבית"ר ירושלים, באמצעות סוכנו, רונן קצב. יצחקי ישתכר כ-150 אלף דולר לעונה, לא כולל מענקי אליפות, גביע ואירופה שהוכנסו לחוזהו. בנוסף, חוזהו החדש כולל סעיף שחרור לחו"ל.

הסיכום הושג בתום פגישה שנערכה בין יו"ר בית"ר, ולדימיר שקלאר, לקצב. יצחקי, שיחתום רשמית על החוזה לאחר ט' באב, אמר בסיום הפגישה לאתר בית"ר נט: "אני שמח מאוד שסוף סוף הגעתי להסכמה עם בית"ר. זאת הקבוצה שאני אוהב והיה חשוב לי מאוד שכל הסיפור במו"מ ייגמר כמה שיותר מהר. חשוב לי מאוד להיות חלק מבית"ר ירושלים גם בעונות הבאות, יש לנו מטרה עיקרית והיא לזכות העונה בתואר ואני מקווה לעזור לקבוצה להשיג מטרה זו.

"לאורך כל המו"מ קיבלתי הרבה חיזוקים מאוהדי בית"ר, שקראו לי להישאר בקבוצה, וזה דבר שעודד אותי מאוד, אני לא צריך לומר כמה הקהל של בית"ר גדול ונפלא ויש לו חלק גדול מאוד בהחלטה שלי לחתום על חוזה ארוך טווח בבית"ר. יש לנו סגל שחקנים יוצא מן הכלל והאווירה בקבוצה מדהימה, אני מאמין שבעזרת הקהל שיתמוך בנו תהיה לנו עונה שלא תישכח עוד המון זמן".

שקלאר אמר לאתר הרשמי: "החתמה מאוד חשובה. החתמנו את יצחקי ל-5 שנים וזה אומר הרבה על הכוונות שלנו כלפיו. ברק הוא אחד מאותם צעירים שיהוו את הבסיס של המועדון בשנים הבאות. ברק היה אחד מהמצטיינים בשני מחנות האימון. כבר בתחילת המו"מ, אמרתי לא פעם שיצחקי ישחק רק בבית"ר ירושלים ואני שמח שזה אכן קרה. עכשיו הזמן שלו להתעסק בכדורגל נטו ולא בדברים אחרים".

המו"מ בין הצדדים מתנהל בחודשיים האחרונים, ובמספר פעמים הגיע כמעט לסיכום סופי, אך בסופו של דבר, השחקן לא היה מוכן לוותר על החוזה שהובטח לו על ידי שקלאר לפני כחצי שנה. בעקבות היכולת הטובה שהציג יצחקי באימוני הקבוצה, הוחלט לתת לו חוזה דומה לזה שסוכם עמו עליו בזמנו.

במהלך התקופה האחרונה, פנתה גנק הבלגית לרונן קצב, והציעה חצי מיליון דולר תמורת רכישת הקשר-חלוץ בן ה-22, אולם שקלאר דחה בתוקף את ההצעה.

"אם כולם יתחברו, תהיה פה קבוצה מצוינת" (חנית אטדגי, הארץ)

בית"ר ירושלים סיימה אתמול את מחנה האימון ברומניה וחזרה לפנות בוקר לארץ, ללא דרק בואטינג, שטס בחזרה לשווייץ על מנת להסדיר את ענייניו לפני החזרה לישראל. "היו לי שתי מטרות", סיכם את המחנה מאמן בית"ר, אוסי ארדילס, "האחת היתה לחבר לקבוצה את השחקנים הזרים, שלא הכירו אותה ולא היו אתנו בהולנד; והשנייה, לחבר את הקבוצה כולה. שתי המטרות הושגו".

על הטענות שמשחקי האימון היו קלים באופן מוגזם, השיב ארדילס: "היו לנו שלושה משחקים, אחד מול קבוצה טובה באמת ועוד שניים מול קבוצות פחות טובות, אבל ממש לא משנה לי איכות הקבוצות. מה שחשוב היה לראות את ההבנה בין השחקנים שלי ואני מרוצה מאוד ממה שראיתי. עם זאת, עדיין יש לנו הרבה עבודה. בכל מה שקשור ליכולת של השחקנים אני מרוצה גם כן. יש בקבוצה שחקנים ברמה גבוהה מאוד ואם כולם יתחברו ביחד, תהיה לנו קבוצה מצוינת.

"אני מודע לעובדה שלא קל לקיים שני מחנות אימון בתקופה כל כך קצרה ולהיות רחוקים מהבית ומהמשפחה, במיוחד כאשר יש בישראל מלחמה. אבל השחקנים עמדו יפה במשימה, עבדו קשה ועשו כל מה שנדרש מהם".

עדכון ראשון: 25.7.06, 9:45
עדכון אחרון: 25.7.06, 16:25

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully