וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואגנר ובצ'ירוביץ' מועמדים למכבי

דחואן ואגנר, שנבחר על ידי קליבלנד במקום השישי בדראפט של 2002, מועמד ללבוש צהוב. גם בצי'רוביץ' מקלימאמיו על הכוונת

דחואן ואגנר, בנו של מילטון ואגנר (אקס מכבי רמת גן, הפועל חולון, הפועל תל אביב ובית"ר רמת גן), מועמד למכבי תל אביב. שחקן נוסף שנמצא על הכוונת של הצהובים הוא סאני בצ'ירוביץ' הסלובני, כך לפי דיווחים בתקשורת האיטלקית. בצ'ירוביץ' (25, 1.95), שימש כרכזה של קלימאמיו בולוניה בעונה אשתקד, שם קלע 11 נקודות, הוריד 1.8 ריבאונדים ומסר 2.4 אסיסטים ב-20 דקות בממוצע ביורוליג.

בצ'ירוביץ', כך נטען ביומון "לה נאזיונה", מחוזר גם על ידי פנאתינייקוס אתונה, אלא שהיחסים הקרובים בין סוכנו, לאקי קאפיקיוני, לראשי מכבי, עשויים להכריע את הכף לטובת התל אביבים. "כן, יש מספר קבוצות שמעוניינות בבצ'ירוביץ'", אישר הסוכן ליומון האיטלקי. "מכבי נראית אופציה טובה. הם בקשר איתי, נראה מה קורה בימים הקרובים". בצ'ירוביץ', יש לציין, מחזיק בחוזה לעונה נוספת בקלימאמיו, אולם ישוחרר עקב הבעיות הכלכליות הקשות של המועדון, שלא יוכל לעמוד בעלות חוזהו.

ואגנר ג'וניור, 1.88 מטר על פי רישומי אתר ה-NBA, נבחר שישי בדראפט של 2002, והחל את עונת הרוקי שלו עם ניצוצות של כוכב בסגנון אלן אייברסון: קלעי נמוך וזריז, שוטינג גארד בגוף של רכז. בשלב מסויים החל ואגנר לסבול מבעיות בריאותיות בברכיים, וחוסר הנכונות הבוטה של השחקן לנסות ולשחק כמנהל משחק הובילה לייבושו העקבי על הספסל. הממוצעים שלו כרוקי היו 13.4 נקודות למשחק ב-37 אחוזים בלבד, ורק 2.8 אסיסטים. בעונה שלאחר מכן לקח ואגנר שלושה צעדים לאחור, ואחר כך הגיעו, כאמור, שנתיים של מחלה בהן לא שיחק כדורסל. בסך הכל הוא החמיץ 144 משחקים בשלוש עונות בליגה הטובה בעולם.

אחרי קריירה מפוארת בתיכונים, במהלכה קלע 100 נקודות במשחק בודד, עבר ואגנר למכללת ממפיס. בסך הכל מדובר בשחקן מאוד כשרוני בעל יכולות התקפיות בלתי מבוטלות שהיווה אכזבה מהדהדת לאור העובדה שנבחר כה גבוה בדראפט. מצד שני, חסרון הגובה שכל כך פגע בו ב-NBA יהיה קריטי פחות באירופה.

בשנתיים האחרונות סבל ואגנר מבעיה במעי הגס, ולא שיחק כדורסל. כעת הוא מרגיש בריא ורוצה לחזור לפעילות. "מוני פנאן ראה אותו הערב בשני משחקים רצופים", סיפר שמעון מזרחי ל'יציע העיתונות' בערוץ הספורט. "זה שחקן שעבר איזושהי בעיה במעי, ממנה החלים לגמרי. זה אחד השחקנים המועמדים האפשריים למכבי. עוד לא התקבלה אף החלטה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully