וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורניקובה חוזרת?

24.7.2006 / 20:05

הטניסאית בת ה-25, שעזבה את הסבב המקצועני לפני 3 שנים, מספרת על החיים שאחרי הטניס המקצועני, ושוקלת חזרה למגרשים

אנה קורניקובה, אחת מהספורטאיות היפות בכל הזמנים, שוקלת חזרה לסבב הטניס הנשי.

קורניקובה התראיינה לאחרונה למגזין האמריקאי "ספורטס אילוסטרייטד" וסיפרה על תכניותיה לעתיד, ועל חייה מאז עזבה את הטניס המקצועני.

"אני קוראת המון. ממגזינים, דרך סיפורים קצרים, ועד ספרים", סיפרה הרוסיה בת ה-25. כעת חושבת הכוכבנית על חזרה למגרשים: "אף פעם לא פסלתי אפשרות כזו. על מנת שזה יקרה אני צריכה להיות במצב שאוכל לתת 100% מעצמי, ולהיות בריאה. בכל מקרה, אני לא אצהיר על פרישה. אני לא רוצה להיות מאלו שפורשים ואחרי זה חוזרים ועושים מזה רעש".


קורניקובה עזבה את הסבב המקצועני במאי 2003, בגיל 22 בלבד, אחרי שהתגלתה בעיה כרונית בעמוד השדרה שלה, אבל מעולם לא הודיעה על פרישה. הרוסיה הכשרונית התגלתה לעולם כשבגיל 15 הגיעה לחצי גמר ווימבלדון. כשנה מאוחר יותר, בטורניר קי-ביסקיין, היא הייתה לטניסאית הראשונה בהיסטוריה שמדיחה בטורניר אחד 4 מדורגות מהעשירייה הראשונה, בדרכה לגמר. במשחק על התואר היא הפסידה לטניסאית צעירה אחרת, ונוס וויליאמס שמה, לה הייתה זו זכייה ראשונה בקריירת הבוגרות שלה.

קורניקובה מעולם לא זכתה בתואר, אבל הייתה טניסאית לגיטימית. בגיל 17 השיגה את אחד מניצחונותיה הגדולים, עת גברה על שטפי גראף האגדית בטורניר הכנה לווימבלדון. "ניצחתי אותה על דשא, עם 3 רצועות קרועות ביד ימין. נפלתי במהלך המשחק וקרעתי אותן, אבל המשכתי. הייתי הטניסאית השנייה בסך הכל שניצחה את גראף על דשא בשנות ה-90", סיפרה קורניקובה.

מלבד הכוח העולה שלה על המגרש, קורינקובה נודעה בזכות יופיה, ובראיון ל"ספורטס אילוסטרייטד" ב-1998, כשהייתה בת 16, כבר רמזה על עתידה כשאמרה: "יש לי הרבה חברים. בכל מדינה אליה אני מגיעה יש לי חבר, ועם כולם אני מתנשקת".

התבגרות לנגד עיני העולם

קורניקובה החלה לככב דרך קבע בטורי הרכילות, דיגמנה והשתתפה בקליפים, ונראה היה שהטניס לא בראש מעייניה. קורניקובה הפכה לסמל סקס עוד בטרם הגיעה לגיל 18, ואמה נדדה איתה רוב הזמן.

"לעבור חלק גדול מגיל ההתבגרות לעייני כל העולם זה דבר מרגש וכיפי", מספרת קורניקובה, "אבל זה גם מפחיד. בשבילי, שהגעתי מרוסיה לארה"ב בשנות ה-90, הכל היה חדש, הייתי כמו ילדה קטנה בחנות ממתקים. אמא שלי הייתה צעירה, וההתנסויות שלנו היו ראשוניות והיוו מעיין מבחן. לא היה לנו ספר חוקים ללכת על פיו, והרבה אנשים ניצלו את חוסר הנסיון ואת התמימות שלנו".

למרות הסיפורים, לקורניקובה אין חרטות: "זה לא שאני מתלוננת. אני מאוד מבורכת. אני עמידה מבחינה כספית, וגדלתי להיות אשה חזקה וחכמה".

קורניקובה מתגוררת במיאמי עם הזמר הספרדי, אנריקה איגלסיאס, איתו היא חולקת את חייה ב-4 השנים האחרונות. על זוגיותם היא אומרת: "אני מעדיפה לשמור על פרטיות בחיי האישיים. מערכת יחסים זה לא דבר פשוט, בטח לא כשמשתפים את התקשורת בהם".

קורניקובה עדיין נמצאת תחת חוזי פרסום עם מספר ספונסרים למרות שלא משחקת טניס מקצועני, ומשתתפת במשחקי ראווה ברחבי ארה"ב ובמספר מקומות באירופה. בלי קשר למשחקים האלו, היא משתדלת לשחק טניס כשעה ביום סמוך לביתה במיאמי: "אני סתם מכה בכדור עם חבר'ה מהמועדון המקומי, ולפעמים משחקת זוגות".

הרוסיה הצעירה עדיין עוקבת במקצת אחרי הטניס הנשי ואומרת: "מבחוץ זה נראה כאילו לפני 5-7 שנים היה יותר מעניין. היו שחקניות ותיקות כמו גראף, סלש, וסאנצ'ז-ויקאריו, והיו צעירות שהיוו כוח עולה. אני מרגישה ברת מזל על כך ששיחקתי בתקופה ההיא".

כעת עליה להחליט אם המשפט האחרון יהפוך אותה לחלק מאותה תקופה ולא יותר, או שהיא אכן תבצע קאמבק לסבב העולמי בגיל 25.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully