וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלמונס חתם בקינגס

25.7.2006 / 13:03

אחרי שוויתר על 23 מיליון של טורונטו וכמעט נשאר בלי קבוצה, סגר בסקרמנטו, שלא תחתים מחדש את בונזי. הרינגטון קרוב לסיכום באינדיאנה

בקיץ הזה יש אופנה ב-NBA שקוראת לא לרוץ ולחתום על חוזים ארוכי טווח. לברון ג'יימס, דווין וויד וכריס בוש ויתרו על 19 מיליון דולר ושנה אחת בחוזה כדי לתת לעצמם אפשרות לעזוב אחרי שלוש שנים. וג'ון סלמונס החליט לסגת מהסיכום עם טורונטו על חוזה בסך 23 מיליון דולר לחמש שנים. אחרי שגילה שקבוצתו הקודמת, פילדלפיה, אינה מעוניינת בשירותיו וכמעט נתקע בלי קבוצה, חתם לבסוף סלמונס בסקרמנטו. המשמעות היא שבונזי וולס לא יחזור להיות קינג, כך אישר הג'נרל מנג'ר ג'ף פיטרי.

"אנחנו נרגשים לצרף שחקן מגוון כמו ג'ון לקבוצה שלנו", אמר פטרי. "הוא יכול לשחק ב-3 עמדות, והוא יכול להוסיף לרמה של החלק האחורי שלנו, ואני כבר מחכה לראות אותו משחק עבור הקינגס".


* חורחה גרבחוסה חתם היום (שני) באופן רשמי על החוזה שלו בטורונטו.

הרינגטון קרוב להיות פייסר

כפי שדווח בימים האחרונים, אל הרינגטון יהיה פייסר בימים הקרובים, ויחזור לקבוצה שבחרה אותו בדראפט. הפורוורד האתלטי יחתום עם אטלנטה על חוזה של 57 מיליון לשש שנים, ומיד יישלח לאינדיאנה, בתמורה לטרייד אקספשן בשווי 7.5 מיליון דולר, בנוסף לבחירות דראפט עתידיות או שחקן או שניים עם משכורת נמוכה.

גולדן סטייט התעניינה בשחקן, אבל הבינה כי הפסידה במירוץ, והפסיקה את חיזוריה. הרינגטון דרש בתחילה חוזה של 66 מיליון לשש שנים, אבל הסכים לוותר על כמה מיליונים כדי להקל על העסקה המתרקמת עם הפייסרס.

חדשות נוספות:

* קרלוס דלפינו מעוניין לעזוב את דטרויט, וטוען שוושינגטון והלייקרס הביעו בו עניין. אבל מספר שהפיסטונס אינם מתכוונים לשחררו לאף מועדון ב-NBA, אלא לאירופה בלבד. "יש הצעה קונקרטית מברצלונה", אמר הארגנטינאי, "אבל אני מעדיף לשחק באיטליה".

* דל האריס האריך את חוזהו בדאלאס בעונה אחת, וימשיך להיות עוזר המאמן הבכיר של אייברי ג'ונסון במאבריקס.

* שון קמפ, שנעצר על שימוש בסמים במהלך נהיגה טוען כי לא נגע בסמים מאז 2004, ומקווה שהתקרית לא תמנע ממנו קאמבק לליגה הטובה והשמרנית בעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully