וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרספו נחוש לשוב לאיטליה

24.7.2006 / 18:19

"אברמוביץ' הציע לי בית, מטוס ועוד כסף, אבל אני רוצה לחזור הביתה". באיירן קרובים לסגירת עסקת ואן ניסטלרוי. פרשו יפרוש בתום העונה

חלוץ צ'לסי הרנן קרספו נואש לחזור לאיטליה, וזאת למרות המאמצין הנכבדים של רומן אברמוביץ' להשאיר אותו בסטמפורד ברידג'. הארגנטינאי עדיין מחזיק בבית ליד מילאנו, ומוכן לקצץ בשכרו כדי לעשות קאמבק לסירייה A.

"אברמוביץ' הציע לי בית, מטוס פרטי ועוד כסף, אבל אמרתי לו שאני פשוט רוצה לחזור הביתה", הסביר קרספו. "העניין הוא שאני פשוט אוהב את איטליה, וכסף והצלחה לא נכנסים למשוואה הזו. איטליה היא הסביבה הטבעית שלי, זה המקום שבו אגור אחרי הפרישה, וזה המקום הטוב ביותר לשחק בו כדורגל".

מילאן ואינטר מוכנות לקלוט את קרספו בליגה האיטלקית המוכה, שם יובנטוס, לאציו ופיורנטינה הורדו ליגה, ומילאן קיבלה עונש של 15 נקודות לקראת העונה הבאה. הארגנטינאי שיחק במילאן בעונת 2004/5, ואף הגיע איתה לגמר ליגת האלופות, שם הפסידו הרוסונרי לליברפול.

"אברמוביץ' הוא איש מופלט וצ'לסי היא מועדון פנטסטי - הם התייחסו אליי כמו מלך", הסביר. "גם האוהדים היו טובים אליי, והעריכו את זה שאני נותן את הכל על המגרש למרות העובדה שאני מעוניין לחזור לאיטליה. עכשיו אני פשוט מחכה לקבל הודעה. אני חלוץ טוב ובריא שרוצה לחזור ולשחק את הכדורגל שאני אוהב".

ואן ניסטלרוי מתקרב לגרמניה

רוד ואן ניסטלרוי חזר להתאמן עם שאר שחקני מנצ'סטר יונייטד, אבל באיירן מינכן מרגישה שהיא תהיה זו שתזכה בשירותיו של ההולנדי הבינלאומי.

"אנחנו עדיין רחוקים 5 מיליון יורו ממה שמנצ'סטר דורשת, אבל הסיכויים שלנו עדיין גבוהים", אמר נשיא המועדון פרנץ בקנבאוור. "אם לא נמצא פתרון, אני יכול לראות מצב שבו אנחנו מוותרים על רוי מקאי או קלאודיו פיזארו".

ואן ניסטלרוי צפוי לעזוב את אולד טראפורד, זאת מאז הריב המתוקשר בינו לבין המנג'ר אלכס פרגוסון לפני המשחק האחרון של השדים האדומים בעונה שעברה, מול צ'רלטון. מאוחר יותר הוא קיבל הוראה לא להגיע למשחק ההוקרה של רוי קין. בשבועות האחרונים הוא קושר לבאיירן ולריאל מדריד, כאשר שתי הקבוצות טוענות שהוא התוודה באוזניהן על כך שהוא מעוניין להצטרף. הבעיה היא, כאמור, המחיר אותו דורשת מנצ'סטר, ואולי כטקטיקת מכירות אמר פרגוסון לאחרונה שלא תהיה לו כל בעיה אם ואן ניסטלרוי יתחיל את העונה הקרובה במועדון.

חדשות נוספות מאירופה:

* כל הכוכבים הגדולים של ברצלונה הצטרפו היום (שני) לאימוני הקבוצה, זאת אחרי החופשה שבילו מאז סיום משחקי גביע העולם. אולגוור פתח את העונה עם חדשות טובות, כשהאריך את חוזהו במועדון עד 2010.

* סנדרו רוסל, בעבר יד ימינו של נשיא בארסה ז'ואן לפורטה וכיום יריבו הגדול, הודיע כי לא יתמודד מולו בבחירות הקרובות, אבל לא שכח לשלוח לו מחמאה, וקרא לו "שחצן".

* דמיאן דאף מסביר שבחר בניוקאסל על פני ליברפול בעקבות החוויות שעבר כשחקן צ'לסי ובלקבורן בכל פעם שהגיע לסנט ג'יימס פארק: "זה כנראה המקום עם התשוקה הגדולה ביותר לכדורגל".

* דאדו פרשו, שהודיע על פרישתו מנבחרת קרואטיה בגלל בעיות ברכיים, טוען כי זו עשוייה להיות עונתו האחרונה ככדורגלן פעיל: "אני בן 32, ומצב הברך שלי רע. הקריירה שלי קרובה לסיום".

* העיתון "אס" מפרסם כי תיתכן עסקת החליפין המדוברת בין אינטר לריאל מדריד, כאשר החלוצים הברזילאים אדריאנו ורונאלדו יחליפו כתובות. השמועה הזו מתרוצצת עוד מהעונה שעברה בעולם הכדורגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully