וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקוני פן עבר לאולימפיאקוס, אוקיץ' לבארסה

24.7.2006 / 23:45

הקבוצה של פיני גרשון ממשיכה להתחמש. אוקיץ' חתם בקטאלוניה לשלוש עונות, טרל לידיי בבנטון טרוויזו, לורבק במלאגה

אחרי ריאן סטאק, יאניס בורוסיס, הנרי דומרקאנט וארווידס מצ'אוסקאס - אולימפיאקוס צירפה לשורותיה גם את סקוני פן, והגארד בן ה-29 (1.80 מ') הפך לשחקן החיזוק החמישי של הקבוצה. פן, שיחליף בסגל שבונה פיני גרשון את תיוס אדני, מגיע אחרי עונה טובה בציבונה זאגרב עם ממוצעים של 17.1 נקודות, 2.8 אסיסטים, 2.7 ריבאונדים ו-2.2 חטיפות.

" אולימפיאקוס זה מועדון גדול, ואני אופטימי לגבי האפשרות שנלך עד הסוף בעונה הבאה", אמר פן, "יש פה סגל מצוין, ואני מאמין שנוכל גם להשיג תוצאות טובות וגם להציג כדורסל אטרקטיבי".

* טרל לידיי, ששיחק בענה שעברה אצל שרון דרוקר באוראל גרייט, ישחק בעונה הבאה באלופת איטליה בנטון טרוויזו, והגארד בן ה-27 (1.91 מ') יצטרף לדייויד בלאט. בליגה הרוסית לידיי השיג ממוצעים של 14.7 נקודות, 3.3 ריבאונדים ו-3.3 אסיסטים.

חדשות נוספות:

* פיינליסטית היול"ב קאפ בעונה שעברה, אריס סלוניקי, שתשחק העונה ביורוליג החתימה לשלוש עונות את הסנטר, קווין פלטצ'ר (26, 2.07) מוורוצלאב הפולנית.

* הפורוורד-סנטר הסלובני אראזם לורבק (22, 2.08 מטר) מקלימאמיו בולוניה יהיה המחליף של חורחה גרבחוסה במלאגה, לאחר שהאחרון ארז את חפציו וחצה את האוקינוס לטורונטו ראפטורס.

* רוקו לני אוקיץ', הגארד הקרואטי (22, 1.96 מטר), שהוזכר כמועמד למכבי תל אביב, חתם באופן רשמי בברצלונה, וישחק בקבוצה בשלוש העונות הקרובות. אוקיץ' הוא שחקן החיזוק הקרואטי השני של בארסה הקיץ, אחרי הסנטר מריו קאסון, שהגיע מאורלנדו מג'יק. השניים מצטרפים לרכז הסלובני יאקה לאקוביץ', הרכש מפנאתינייקוס.

* אולימפיאקוס ופנאתינייקוס (שהספיקה להחתים את הליטאים המצוינים רוברטאס יבטוקאס ורמונאס ששיקאוסקאס) אינן היווניות היחידות שמתחזקות. אריס סלוניקי, שתשחק גם היא ביורוליג, צירפה את שחקן הרכש החמישי בקיץ הנוכחי, ג'רמיה מאסי (24, 2.02 מטר). הפורוורד האמריקאי היה בעונה שעברה מלך הריבאונדים של הליגה היוונית, עם 9.3 למשחק, וקלע 15.6 נקודות בממוצע.

עדכון ראשון: 24.7, 15:56
עדכון אחרון: 24.7, 23:45

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully