וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיאקים: ישראל יוצאת לאליפות אירופה עד גיל 23

24.7.2006 / 14:12

ישראל תיוצג באליפות (שתחל ב-27 ביולי) על ידי אלכסנדר ברגר, עמנואל רויאן ויהב מוסקוביץ'. ערן לב ייצא לאליפות אירופה לנוער

חותרי הקיאקים הצעירים של ישראל יוצאים היום (שני) ליוון, שם ישתתפו החל מיום חמישי ועד יום ראשון הבא באליפות אירופה עד גיל 23 ואליפות אירופה לנוער. התחרויות תתקיימנה באתר החתירה האולימפי של אולימפיאדת אתונה ב-2004.

הנציגים הישראלים באליפות יהיו אלכסנדר ברגר (הפועל ת"א) ועמנואל רויאן (עמק הירדן), שיתחרו בקיאק זוגי בתחרויות ל-500 מטר ול-1000 מטר, ויהב מוסקוביץ' (עמק הירדן), שיתחרה ב-500 מטרים ליחיד. באליפות אירופה לנוער יש לישראל נציג אחד בלבד: ערן לב (הפועל עמק הירדן) שיתחרה ב-500 מ' ו-1000 מ'.

והלחימה בצפון לא פסחה גם על ענף הקיאקים. צמד שייצג את ישראל, המורכב מחותר תל אביבי וחותר מעמק הירדן, לא הצליח השבוע לקיים אימונים משותפים בגלל המצב הביטחוני. כמו כן, אבירם מזרחי, ראש המשלחת לאתונה, עזב עם משפחתו את ביתו בגבעת אבני הסמוכה לטבריה, שכן הבית השכן לו ספג טיל ונפגע קשה.

מזרחי ציין לפני יציאתו לאתונה עם שלושת החותרים, כי מדובר בחותרים חסרי ניסיון בינלאומי, והוא מקווה שבטבילת האש הראשונה שלהם באירופה הם ישמרו על יכולתם מהתקופה האחרונה, שבה גילו שיפור ניכר בהישגיהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully