וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה רוצה לחטוף את ויירה

24.7.2006 / 13:46

גם אינטר נלחמת על הקשר הצרפתי. זמברוטה: "יהיה נפלא לשחק עם רונאלדיניו, מסי ואטו". קמוראנסי נשאר ביובה, ולנסיה רוצה את סימאו

אינטר כבר נראתה בדרך הנכונה לקראת סגירת העסקה שתביא את פטריק ויירה לסאן סירו, אבל דיווחים מספרד מספרים כי אלופת אירופה ברצלונה עשתה מהלך כדי להביא אותו דווקא לקאמפ נואו, כשבתמורה היא מוכנה לתת את טיאגו מוטה.

בארסה כבר הסתערה על הסגל המתפורר של יובה אחרי ירידתה לליגה השנייה, כשהביאה את ליליאן תוראם וג'יאנלוקה זמברוטה. ויירה עשוי להיות השלישי שעושה את המסלול לקטלוניה.

לפי הדיווחים, ויירה כבר הסכים להצעה של אינטר, אבל כששמע שגם בארסה בתמונה - הוא מעוניין לשמוע את שיש לרייקארד להגיד לו. אחד מקלפי המיקוח שאמורה להציע ברצלונה, מוטה הברזילאי, אמר כי הוא לא שמע על זה: "לא אמרו לי כלום, אני רק רוצה להצליח באימוני קדם העונה".

זמברוטה: "אני מתחיל הרפתקה חדשה"

ג'יאנלוקה זמברוטה הודה בראיון לאתר הרשמי של ברצלונה שהוא הולך להתגעגע ליובנטוס, אבל מאמין שמבחינתו זהו הזמן הנכון לעשות את המעבר. "העברתי בטורינו שבע שנים נפלאות, שם זכיתי בתארים הראשונים שלי והתפתחתי כאדם וכשחקן, אבל עכשיו מתחיל הרפתקה חדשה, ואני מקווה שהכל יהיה בסדר", אמר זמברוטה.

"ברצלונה היא אחת מהקבוצות הכי גדולות בעולם, וגם בזכות העיר הנפלאה, האוהדים, השחקנים והמאמן - קיבלתי את ההחלטה להגיע לפה", המשיך המגן, שבארסה שילמה עליו 13 מיליון יורו, "יהיה נפלא לשתף פעולה עם שחקנים כמו רונאלדיניו, דקו, מסי, אטו ופויול".

המגן של אלופת העולם סיפר כי רייקארד התקשר אליו ובירך אותו אחרי זכיית איטליה במונדיאל. "הוא אמר לי שהוא עקב אחרי הקריירה שלי בשנים האחרונות", סיפר זמברוטה, "אבל אני עדיין לא יודע איזה תפקיד הוא מייעד לי. מה שבטוח,אני לא אעשה לו בעיות".

בניגוד לזמברוטה, אגב, מאורו קמוראנסי כנראה יישאר ביובה וישחק עבורה בליגה השנייה. מאמן יובה, דידיה דשאן, שוחח לאחרונה עם קשר אלופת העולם ושיכנע אותו להישאר.

סימאו בדרך לולנסיה

קשר/חלוץ נבחרת פורטוגל ובנפיקה ליסבון, סימאו, ימצא לעצמו בקרוב קבוצה חדשה, כשוולנסיה הספרדית היא המועמדות העיקרית לקלוט אותו. סימאו כבר סיכם את תנאיו במסטאייה. וולנסיה מציעה לבנפיקה תמורתו 10 מיליון יורו, פלוס מרקו די ואיו. נכון לעכשיו, נשיא בנפיקה דורש עוד 3 מיליון יורו.

עוד בספרד:

* חלוץ ריאל מדריד, רוברטו סולדאדו, הושאל לאוסאסונה.

* אחרי שאיבד את רוברטו אבודניינסרי לחטאפה, דייגו מראדונה מנסה להביא לבוקה ג'וניורס את שוער לבנטה, פבלו קביירו, שהוא גם חברו האישי.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully