וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטר הולכת חזק על לוקה טוני

24.7.2006 / 13:07

הציעה עבורו 16 מיליון יורו, אבל פיורנטינה עדיין ממתינה לתוצאות הערעור. מוראטי: "אם לא טוני, נביא את טרזגה או את זלאטן"

אינטר מילאנו, הלוזרית הגדולה של איטליה בשנים האחרונות, רוצה לנצל את היעדרותן הצפויה של יובנטוס ומילאן מה-seria A, והיא מתכוונת ללכת חזק על האליפות. אינטר הציעה לפיורנטינה 16 מיליון יורו עבור החלוץ הבינלאומי לוקה טוני, אבל בינתיים הקבוצה מפירנצה סירבה להצעה.

מנכ"ל פיורנטינה, פנטלאו קורבינו, הודיע כי אף שחקן לא ישוחרר עד שלא יתבררו תוצאות הערעור. גם פיורנטינה, כזכור, הורדה לליגה השנייה בעקבות פרשת השחיתות, והיא ממתינה להחלטה הסופית של בית המשפט.

טוני נמצא עדיין תחת חוזה בפיורנטינה, אבל ההצעה מאינטר אמורה לשלש את שכרו. פיורנטינה לא צפויה לשחרר את השחקן בפחות מ-18 מיליון יורו, ובאינטר בטוחים שלמרות העמדה הקשוחה של ראשי הקבוצה, הם ימכרו את הכוכב שלהם בסופו של דבר.

רונאלדו יחזור לאינטר?

בנוסף, ה"אס" הספרדי פירסם כי עלתה האפשרות שחלוץ אינטר אדריאנו יעבור לריאל מדריד, ובתמורה רונאלדו יחזור לאקסית האיטלקית שלו.

כמו כן, זלאטן איברהימוביץ' אמור לחזור מחופשה בשבדיה לשיחות עם מאמן יובנטוס, דידייה דשאן. לפי ההערכות, זלאטן יבקש לעזוב את יובה, כשאינטר היא אחת האופציות שלו.

נשיא אינטר מאסימו מוראטי סיכם ואמר כי "דוד טרזגה, לוקה טוני וזלאטן איברהימוביץ' - אחד מהם בטוח יבוא אלינו לקבוצה. לא תהיה מהפכה במועדון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully