וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברזיל: סאו פאולו דוהרת

24.7.2006 / 10:47

הגדילה את הפער בפסגה אחרי 1:3 על פונטה פרטה, יומיים לפני חצי גמר הליברטדורס. קורינתיאנס השבורה ירדה למקום האחרון

סאו פאולו לא עוצרת. אמש (ראשון) הקשר לנילסון כבש לזכותה צמד (41 ו-72) בניצחון 1:3 על פונטה פרטה, שהגדיל את יתרונה בפסגה לארבע נקודות והציב אותה בודדה בראש הטבלה. טוטו העלה את פונטה פרטה ליתרון מפתיע בדקה ה-12, אבל לנילסון ואלכס סילבה (52) השלימו את המהפך עבור סאו פאולו. הניצחון של המוליכה הושג עם ההרכב השני שלה, כיוון שרוב ההרכב שלו נח לקראת חצי גמר גביע הליברטדורס מול צ'יבאס במקסיקו ביום רביעי. זהו ניצחונה השלישי ברציפות של סאו פאולו בברזיל, והמשחק השמיני ברציפות ללא הפסד.

השנייה קרוזיירו הפסידה בקוריצ'יבה לפראנה משער של מייקוסל בדקה ה-71. עבור פראנה זה היה הניצחון השישי ברציפות, והיא עלתה למקום הרביעי.

גם פלומיננזה איבדה נקודות חשובות כשסיימה בתיקו 2:2 בבית מול סאו קאיטנאו. אבנדו (27) וג'וליאנו (53) העלו פעמיים את פלומיננזה ליתרון, אבל אנדרסון לימה (40) ואמורים (57) השוו עבור האורחים והביאו להם נקודה.

האלופה קוריתיאנס ממשיכה להישאר עמוק במקום האחרון, ואמש היא סיימה ב-2:2 ביתי מול פורטלזה. רמון (31) העלה את קורינתיאנס ליתרון, אבל פינאזי (45) וקוניה (62) הפכו את התוצאה ל-1:2 לפורטלזה. קרליטו טבס בשער בדקה ה-72 השווה ל-2:2, אבל לקורינתיאנס רק 10 נקודות אחרי 13 מחזורים.

עבור טבס זה היה המשחק הראשון מאז שהוא חזר מגביע העולם. זה לא מנע מאוהדי קורינתיאנס להוציא את תסכולם עליו, בטענה שהוא רוצה לברוח לקבוצה באירופה, במיוחד אחרי שבשבוע שעבר טבס ביקש להיעדר מהדרבי מול פאלמיראס (0:1 לפאלמיראס) ונענה בחיוב. לאחר השער האחרון שלו מול פורטלזה טבס רץ לעבר הקהל עם אצבע על פיו, מסמן להם לשתוק.

"אני וחברי זכינו בעונה שעברה באליפות ברזיל, אבל אחרי הפסד אחד האוהדים מקללים אותנו", אמר טבס. "אבל זאת קורינתיאנס".

תוצאות נוספות:
פיגוארנשה-גרמיו 0:2
גויאש-פלמייראס 3:1
אינטרנסיונל-בוטאפוגו 0:0
סנטוס-ז'ובנטוד 2:3
סנטה קרוז-פלמנגו 0:3
ואסקו דה גמא-פרנאנסה 1:2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully