וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אין בעיות בין ג'ונסון לקיובן"

24.7.2006 / 9:48

מאמן המאבריקס רוצה לשפץ או להאריך את חוזהו, הבעלים לא ממש שש, ולמרות השמועות על מרמור אומר ג'ונסון: "אאמן בשמחה השנה"

השמועה האחרונה שעלתה לאחרונה בדאלאס, הייתה שאייברי ג'ונסון לא מרוצה. מאמן המאבריקס מעוניין בהארכת חוזהו, שיפוצו או העלאת שכרו, ומשלא קיבל זאת בשיחות האחרונות עם מארק קיובן, נוצר הרושם שהוא ממורמר. לג'ונסון חוזה לשלוש שנים (שהחל בשנה שעברה) יחד עם אופציה לשנה רביעית, במידה שהקבוצה תעפיל לגמר הפלייאוף (מה שקרה השנה ומימש את האופציה). הוא משתכר 2.5 מיליון דולר לעונה בכל אחת משלוש העונות הראשונות, כשברביעית צפוי להשתכר יותר.

אלא שג'ונסון, בעל רקורד של 24:76 מאז החל לאמן את המאבריקס, לא ממש מרוצה. אחרי הכל, כשדון נלסון היה חתום בקבוצה הוא השתכר 5.1 מיליון דולר לעונה, ורק לאחרונה האריכה וושינגטון את חוזהו של אדי ג'ורדן לשלוש שנים, במהלכן ירוויח ארבעה מיליון לעונה. גם מייק בראון (קליבלנד) וביירון סקוט (ניו אורלינס) זכו להארכות, וג'ונסון מצפה שלמרות חוסר הניסיון שלו, קיובן ייתן בו אמון בדמות כמה מרשרשים שמנים.

ג'ונסון בן ה-41 יצר קשר עם קיובן, אולם השיחות נדחו בינתיים למועד בלתי ידוע, מה שיצר את הרינונים בדבר חוסר שביעות רצונו של המאמן. אלא שג'ונסון הצהיר כי הוא מרוצה במאבריקס וימשיך לאמן בקבוצה בחדווה בעונה הקרובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully