וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם הראש בבתים

רומן רוזנבלט

24.7.2006 / 17:00

מכבי חיפה הגיעה למחנה האימון באוסטריה. המחשבות מתחלקות בין הרקטות שנופלות על חיפה וקרית אליעזר, והסיכוי להגיע לשלב הבתים באלופות. לוי: "נקווה לקבל הגרלה נוחה"

בצל האירועים האחרונים בחיפה והקטיושה שנחתה בסמוך לאיצטדיון בקרית אליעזר, שהשפיעו לא מעט בעיקר על השחקנים הזרים של הקבוצה, הגיעה היום (שני) מכבי חיפה למחנה האימונים השני שלה באוסטריה. המחנה הנוכחי, שיהיה קצר יותר מקודמו ויארך שבוע ימים, יהווה למעשה את ההכנה האחרונה מבחינת הקבוצה למוקדמות ליגת האלופות, ועל כן רובו ככולו יוקדש למשחקי אימון מול קבוצות אירופאיות חזקות, דוגמת מאיורקה הספרדית ונירנברג הגרמנית. הקבוצה חסרה את אריק בנאדו, שמחפש לעצמו קבוצה חדשה, בירם כיאל, שיצא עם הנוער, ואדורם קייסי שיגיע לאוסטריה היישר מטיפולים באיטליה.

מאמן הקבוצה, רוני לוי, התייחס הבוקר בנתב"ג למטרה העיקרית של המחנה: "אנחנו אחרי חודש של אימונים קשים מאוד, ויוצאים לסדרה של ארבעה משחקי אימון נגד יריבות חזקות מאוד. מה שחשוב הוא שנלטש כבר את הפינישים של הקבוצה. נקווה לחזור טובים וחזקים יותר. מההתחלה רציתי קבוצות ברמה טובה, שיתנו לנו מאבקים קשים".

המאמן התייחס גם להגרלה הצפויה ביום שישי הקרוב של משחקי ליגת האלופות: "יש מחשבות על ההגרלה, אבל עד יום שישי יש עוד הרבה עבודה. נקווה שנקבל משהו נוח, שיהיה אפשר לעבור. אנחנו מחפשים קבוצה פחות אטרקטיבית, אבל כמו שאני מבין אני לא חושב שיש דבר כזה נוח".

מגנה של הקבוצה, אלון חרזי, התייחס הן למצב בארץ והן לצורך במחנה אימונים שני: "התחושה לצאת עכשיו היא לא הכי טובה בגלל המצב. החיים צריכים להימשך. אנחנו יוצאים למחנה הרבה יותר מוכנים ומגובשים. לגבי המחנה באוסטריה, מסתבר שמחנה אחד לא מספיק כדי להגיע מוכנים למשחקים הראשונים באירופה. זה מה שקרה לנו בשנים האחרונות".

גם חרזי התייחס כמו מאמנו להגרלה ביום שישי: "אין לי העדפה כזו או אחרת. מה שלא יהיה נצטרך להיות במיטבנו כדי לנסות ולהעפיל לשלב הבתים בפעם השנייה".

אלן מסודי, הזר היחיד שלא נסע כבר ביום שישי לאוסטריה, הסביר מדוע החליט להישאר בארץ: "אמא שלי דואגת. היא מתקשרת אליי כל יום. אנחנו נוסעים רק לשבוע אחד ואני מקווה מאוד שאחרי שנחזור הבלגן יסתדר. אני מרגיש כאילו שאני מישראל. שאר הזרים טסו בגלל המשפחה שלהם". הקשר הוסיף בצחוק: "אולי אני מרגיש יותר ישראלי מהם".

מחכים לסטטוס של קולאוטי (משה הרוש, הארץ)

ראשי מכבי חיפה עידכנו אתמול (ראשון) את הקשר הברזילאי, אנדרסון שאבייר, כי ייתכן שיוותרו עליו. זאת אם לא יחול שינוי במעמדו של החלוץ הארגנטינאי, רוברטו קולואטי.

שאבייר אומנם כבר הקדים ויצא ביום שישי עם שאר הזרים למחנה האימונים של הקבוצה באוסטריה, אבל הוא עשוי לעזוב מאוסטריה בחזרה לברזיל. "אם האישור ממשרד הפנים לא יתקבל בקרוב נאלץ לוותר על אנדרסון", אישר בכיר בקבוצה. בחיפה מבינים שקטנו הסיכויים ששר הפנים, רוני בראון, יעניק לקולואטי תעודת תושב ארעי עד ליום חמישי, המועד האחרון להגשת רשימת השחקנים למוקדמות ליגת האלופות.

הקשר הצעיר, ליאור רפאלוב, שביקש בסוף השבוע לעזוב את חיפה, ימתין עד לאחר המחנה באוסטריה, כדי ללמוד על מעמדו בעונה הבאה. אם במשחקי האימון באוסטריה לא יזכה רפאלוב לדקות משחק משמעותיות, הוא ידרוש להשתחרר, כשמכבי נתניה מחכה לו.

"רוני לוי נתן לרפאלוב היום יותר יחס במהלך האימון", סיפרו אתמול שחקנים בחיפה, "החמיא לו וצחק איתו. זה נראה כמו ניסיון לרכך את רפאלוב, ולהוריד לו את המחשבות לעזוב". מנגד אמרו מקורבים לרפאלוב: "זה לא יקנה את ליאור ולא ישכנע אותו להישאר. דקות משחק רבות כן".

מגרלשוילי לא ישוחרר

הקבוצה נחתה באוסטריה והגיעה לכפר פלחאו, שם, כאמור, כבר ממתינים לה הזרים במתקן האימונים שבו יתקיים המחנה. היום תקיים הקבוצה אימון ראשון על אדמת אוסטריה, ומחר מתוכנן משחק האימון הראשון מול נירנברג מהבונדסליגה.

כרגע מכבי חיפה אינה מתכוונת לשחרר את חיים מגרשווילי, לפחות עד אשר יתברר מצבו של המגן אדורם קייסי (שיגיע למחנה מטיפולים באיטליה) ועד שתתברר ההגרלה של ליגת האלופות (שתתקיים ביום שישי).

מחר צפויה להתקיים פגישה בין יעקב בוזגלו, אביו של מאור, עם מנכ"ל הקבוצה איתמר צ'יזיק, במטרה לנסות להגיע לפשרה בסכסוך המתמשך בין שני הצדדים. אחת האופציות היא בקשה להעברת השחקן לקבוצה אחרת, וכמו כן עשויה לעמוד על הפרק בקשה של בוזגלו לקנות את כרטיס השחקן שלו בחזרה. יעקב בוזגלו: "המטרה שלי אחרי כל מה שקרה היא שהבן שלי ישחק כדורגל. מכבי חיפה צריכה להבין שבשנים האחרונות שוק הכדורגל השתנה, והיא צריכה להתאים את עצמה אליו ולא להפך. אני מאוד מקווה שהם ילכו לפי הקו המנחה שלהם, לפיו הם לא מחזיקים שחקן בכוח".

עדכון ראשון: 24.7.06, 7:21
עדכון אחרון: 24.7.06, 17:00

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully