וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן: "אני לא רגיל לכל כך הרבה שחקנים"

רומן רוזנבלט

23.7.2006 / 22:42

זר נוסף, הפעם מאוקראינה, הצטרף לעדר של נתניה. גוטמן ובלבול עוקבים אחרי שחקן מילואים של ברצלונה. גזל, בנאדו ואסולין מתרחקים

מכבי נתניה הורידה אתמול (ראשון) הילוך במחנה האימון והשחקנים שערכו אימון בוקר ביערות שליד בית המלון, נלקחו לאחר מכן לספא.

המאמן אלי גוטמן ועוזרו מרקו בלבול צפו היום במשחק בין קייזרסלאוטרן הגרמנית לנבחרת בחריין (הסתיים ב-0:1 לגרמנים) ועקבו אחרי חלוץ ספרדי השייך לברצלונה ב', מגרה אוריול. הקטלונים מעונייים להשאיל את השחקן בכדי שיצבור דקות משחק, אך בנתניה הוחלט בשלב זה לא לצרפו, אם כי גוטמן ובלבול ימשיכו לעקוב אחריו.

בנוסף לנבחנים שנותרו בקבוצה, מילאן פבליצ'יץ הקרואטי ואיבן פריוס הארגנטיני, היום החל להיבחן בקבוצה החלוץ האוקראיני בן 22, דמיטרי ברובקין. השחקן ששיחק בעבר בנבחרת הצעירה של אוקראינה וגדל בקבוצת הפאר דינמו קייב, שיחק בעונה שעברה ופתח את הנוכחית בקבוצת וורסקלה פולטבה מהליגה הראשונה באוקראינה (קבוצתו של דניס אונישנקו - לשעבר בהפועל ת"א).

היום התייחס גוטמן למחנה האימונים של הקבוצה עד כה: "לא מסכמים מחנה לאחר שבוע אלא בסופו. בשבוע הבא, לאחר משחק האימון נגד נירנברג, אהיה הרבה יותר חכם, ואוכל להגיד מה מצבה של הקבוצה. יש לנו השבוע שני משחקים קשים (ביום שלישי מול בקאבוקהאוזן מהליגה השנייה, ובשבת מול נירנברג), וביום חמישי נשחק מול אשפנבורג ואחריהם אדע יותר. מהמשחק מול פרנקפורט יכולנו ללמוד כמה דברים, מה חסר לנו, ומה הדברים הטובים, אבל עברנו רק 50 אחוז. מה שבטוח הוא שהאווירה בקבוצה טובה מאוד ודואגים לכל צרכינו".

גוטמן התייחס גם לכמות הזרים שהגיעו למחנה: "ישרתי קו עם העובדה שמגיעים זרים רבים כי הגעתי רק לפני חודש. אני לא רגיל לכמות גדולה כזאת של שחקנים באימונים וזה לא פשוט, אבל נתגבר על זה, מדובר בצורך של המועדון כדי להביא את הזרים הטובים ביותר שאפשר לקבוצה".

על השיחה במחנה בה הבהיר אייל ברקוביץ' לאסי וסיהון וגיא טוביאק כי עדיף להם למצוא קבוצה אחרת מאחר והוא לא רואה אותם מקבלים דקות משחק רבות, אמר גוטמן: "איל העדיף את העיתוי הנוכחי מאחר והוא רצה שיהיה להם מספיק זמן למצוא קבוצה. בכל אופן, יש להם חוזה ואנחנו נכבד החלטה שלהם להישאר ולהילחם על מקומם. אני מתייחס אליהם באופן שווה".

בקבוצה הדגישו כי נכון להיום אין כל שינוי במו"מ בנוגע לאריק בנאדו, ליאור אסולין או רביד גזל. כרגע נראה שרביד גזל עשוי להישאר במדי האלופה. ליאור אסולין עדיין מעוניין לשחק במדי מכבי נתניה, אך כרגע הסיכוי לכך הוא לא גדול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully