וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ הקניות

גיל קדרון

24.7.2006 / 13:13

וואלה! ספורט סוקרת את הקיץ של קבוצות ה-NBA, רק כדי שאתם, האוהדים, תוכלו לדעת מה עושה קבוצתכם האהובה. כתבה שנייה

שמרו על כוחן

לוס אנג'לס קליפרס:

באו: טים תומאס (שחקן חופשי מפיניקס), פול דייויס וגיירמו דיאז (דרך הדראפט)

הלכו: ולדימיר רדמנוביץ' (שחקן חופשי, עזב ללייקרס)

ניתוח: הפחד בקליפרלנד היה, כפי שסם קאסל ניסח זאת היטב, שהקבוצה תהיה "להקה עם להיט אחד", והבעלים דייויד סטרלינג דאג שזה לא יקרה. קאסל יישאר ב-LA שנתיים נוספות, ותומאס הגיע ב-10 מיליון פחות מרדמנוביץ', וייתן יותר תפוקה ממנו. שון ליווינגסטון ימשיך להתפתח. אלטון ברנד שוב ייתן עונה מצוינת, והקליפרס ימשיכו לחשוב גבוה.

ציפיות: שלב אחד גבוה יותר מהעונה שעברה, גמר המערב

מיאמי היט:

באו: מייק גנסי וכריס קווין (דרך הדראפט)

הלכו: אף אחד. ג'יימס פוזי שחקן חופשי, וטרם חתם

ניתוח: בהנחה שפוזי יישאר, אז אחרי שגארי פייטון ואלונסו מורנינג הודיעו שידחו את הפרישה בעונה נוספת, האלופה תגיע להגנה על התואר בשיא אונה. דווין וויד ימשיך להיות דווין וויד, והשאיפה היא שכל הזקנים מסביב, לרבות שאקיל אוניל, יתנו לו את התמיכה שהם צריכים בשביל להשיג באק טו באק.

ציפיות: עוד אליפות

ניו ג'רזי נטס:

באו: מרכוס וויליאמס, ג'וש בון וחסן אדאמס (דרך הדראפט)

הלכו: סקוט פאדג'ט (שוחרר), ז'ק ווהן (שחקן חופשי, עזב לסן אנטוניו)

ניתוח: הנטס אמנם דאגו לשדרוג בעמדת הרכז המחליף כשבחרו בדראפט את וויליאמס, אבל נותרו עם אותם סימני שאלה בדבר יכולתם לקחת את המזרח, בייחוד בהתחשב במהלכים שעשתה שיקגו, וביכולת שהראתה קליבלנד בפלייאוף. השמועות על טרייד של ריצ'ארד ג'פרסון הן לא מהיום, ויכול להיות שגם וינס קרטר הוא אופציה, בהתחשב בעובדה שטרם קיבל פנייה להאריך את חוזהו, ממנו הוא יכול לצאת בקיץ הבא. מצד שני, רוב הפרשנים לא חשבו שמיאמי יכולה לזכות באליפות, ואם יש משהו שהפלייאוף האחרון הראה לנו הוא שגם קבוצה לא מאוזנת יכולה לחגוג בחודש יולי.

ציפיות: גמר מזרח

קליבלנד קאבלירס:

באו: שאנון בראון ודניאל גיבסון (דרך הדראפט)

הלכו: פליפ מארי (שחקן חופשי, עזב לדטרויט)

ניתוח: הקאבס עדיין לא הגיעו לסיכום עם דרו גודן, וקיים סיכוי שהפאוור פורוורד יעזוב במסגרת סיין אנד טרייד. שחקנים משלימים נוספים, כמו דיימון ג'ונס ולוק ג'קסון, ואולי גם לארי יוז, עשויים להתחיל את העונה בעיר אחרת, כי שעון החול לעזיבתו של לברון ג'יימס, שהבטיח להישאר בעיר שלוש עונות נוספות, התחיל כבר לתקתק. הדבר השני שמתקתק הוא מד השיפור של המלך ג'יימס, שיכול בעצמו לקחת את הפרשים עמוק לתוך הפלייאוף.

ציפיות: גמר מזרח

דנבר נאגטס:

באו: ג'יי אר סמית' (בטרייד משיקגו)

הלכו: גרג באקנר (שחקן חופשי, עזב לדאלאס), פרנסיסקו אלסון (שחקן חופשי, עזב לסן אנטוניו) וליאון פו (בטרייד לבוסטון)

ניתוח: הקבוצה הזו נמצאת בקטגוריה של "שמירת כוחות" בעיקר כי היא עדיין לא עשתה את המהלכים שכולם מצפים ממנה לעשות. קניון מרטין בטוח לא יישאר, ואם אלן אייברסון אכן יגיע, אנדרה מילר ושחקנים נוספים מתבקשים להתחיל לארוז. ג'ורג' קארל הוא כעת האיש החזק במועדון, והוא יודע שהקבוצה זקוקה לאופציה נוספת בהתקפה לצידו של כרמלו אנתוני, עדיף מישהו שמסוגל לקלוע שלשות באחוזים סבירים. או אז הנאגטס יטפסו מעלה לרשימת הקבוצות שעשתה צעד קדימה. ג'יי אר סמית' הוא תוספת נחמדה, שעם טיפול צמוד מקארל עוד עשויה להתברר כגניבה.

ציפיות: סיבוב שני

שארלוט בובקאטס:

באו: אדם מוריסון וריאן הולינס (דרך הדראפט), אות'לה הרינגטון (שוחרר משיקגו)

הלכו: אף אחד

ניתוח: הבובקטס בונים את עצמם בזהירות, ולא מבזבזים כספים מיותרים או מחלקים חוזים מופקעים לשחקנים חופשיים שמעדיפים לא להגיע למועדון חדש. וטוב שכך. במקום זאת ברני ביקרסטף אוגר כמויות גדולות של שחקנים כשרוניים, נותן לצעירים דקות משחק, לפני שמייקל ג'ורדן והוא ינסו להביא את הכוכבים.

ציפיות: עונה טובה למוריסון, בריאות לאמקה אוקפור, התאוששות של שון מיי, המשך השיפור של ריימונד פלטון

דורכים במקום 1

ממפיס גריזליס:

באו: רודי גיי (בטרייד, דרך הדראפט), סטרומייל סוויפט (בטרייד מיוסטון), קייל לורי ואלכסנדר ג'ונסון (דרך הדראפט)

הלכו: שיין באטייה (בטרייד ליוסטון), בובי ג'קסון (שחקן חופשי, עזב להורנטס)

ניתוח: ג'רי ווסט עושה מהלכים לא מעטים בממפיס במטרה להרים את הקבוצה מעלה, ורובם דווקא עולים יפה, אבל למרות זאת הגריזליס לא עברו אף פעם את הסיבוב הראשון, שם יש להם מאזן בעייתי משהו של 12:0. אז יכול להיות שגיי יתגלה ככוכב, ואולי סוף סוף סוויפט ימצה את הפוטנציאל וישכח את האכזבה ממנו בקנדציה הקודמת. יכול להיות. מצד שני, יכול להיות שלא.

ציפיות: סיבוב שני בפלייאוף

אינדיאנה פייסרס:

באו: מארקיז דניאלס (בטרייד מדאלאס), שון וויליאמס ווג'יימס וויט (דרך הדראפט)

הלכו: פז'ה סטויאקוביץ' (בטרייד להורנטס) ואוסטין קרושר (בטרייד לדאלאס)

ניתוח: אם אל הרינגטון לא יגיע, אז כל מה שלארי בירד הצליח להשיג בעבור רון ארטסט הוא שום כלום בחזקת 3. בירד לא רצה, ובצדק, לשבור חסכונות כדי להשאיר את פז'ה, אבל כעת הוא נותר עם קבוצה בה הכוכב פצוע כל הזמן (ג'רמיין אוניל), עם חור בעמדת הרכז, ולא מעט שחקנים בלתי אינטליגנטיים בעליל. נראה גם שהמאמן שלו, ריק קרלייל, לא יודע איך להוציא את המיטב ממה שכן יש לו. גם אם הדיווחים נכונים והרינגטון נמצא בדרך, זו עדיין לא תהיה אותה קבוצה שחלמה על אליפות.

ציפיות: סיבוב שני

מינסוטה טימברוולבס:

באו: רנדי פוי (דרך הדראפט), מייק ג'יימס (שחקן חופשי מטורונטו)

הלכו: מרכוס בנקס (שחקן חופשי, עזב לפיניקס), רונלד דופרי (שחקן חופשי, עזב לדטרויט), בובי ג'ונס (בטרייד לפילדלפיה)

ניתוח: קווין מקהייל הוא אמן בלעשות אינספור פעולות שלא לוקחות את הקבוצה שלך לשום מקום. פעם שום מקום היה הסיבוב הראשון (מלבד גמר מערב בודד), היום שום מקום הוא מחוץ לפלייאוף. מייק ג'יימס מבוגר מדי ויקר מדי, ולא בטוח שפוי מוכן כבר להיות האיש מספר שתיים. הסבלנות של קווין גארנט תפקע אם גם העונה הזו תסתיים באפריל.

ציפיות: פלייאוף

אטלנטה הוקס:

באו: שלדן וויליאמס וסולומון ג'ונס (דרך הדראפט), ספידי קלקסטון (שחקן חופשי)

הלכו: אל הרינגטון (שחקן חופשי)

ניתוח: באטלנטה הבלגאן חוגג, בגלל ריב בין הבעלים שמסנדל כל אפשרות לסגור עסקאות עם קבוצות יריבות. להוקס יש מיליונים מתחת לתקרת השכר, אבל אף שחקן רציני ושפוי לא ייקח אותם ויצטרף למועדון מתמוטט. כזו צעידה במקום בדרך כלל מתבטאת בירידה, אבל לאטלנטה יש לא מעט כשרונות צעירים (מרווין וויליאמס, הבחירה השנייה של 2005, הצטיין בליגת הקיץ), וזה עשוי לאפשר לקבוצה לשמור על תחרותיות עד שיעזור זעם והבעיות בין הבעלים ייפתרו.

ציפיות: לא להיות נמושה

דורכים במקום 2

בוסטון סלטיקס:

באו: רייג'ון רונדו וליאון פו (דרך הדראפט), ת'יאו רטליף וסבסטיאן טלפייר (בטרייד מפורטלנד), בריאן גרנט (בטרייד מפיניקס)

הלכו: דן דיקאו ורייף לאפרנץ (בטרייד לפורטלנד), אוריין גרין (שוחרר)

ניתוח: דני איינג' ממשיך לנסות מרכיבים שונים בתקווה שהתבשיל שקדח יקבל איזשהו טעם. הטריידים של הקיץ דווקא היו לא רעים, והוא גם הבטיח את הישארותו של פול פירס עד סוף הקריירה, אבל אם אל ג'פרסון לא ייתן עונה פריצה, הקלטים יישארו בינוניים מינוס. אחרי עונת סופמור חלשה, ג'פרסון גם נראה רע בליגת הקיץ. אוהדי בוסטון צריכים לצפות לעונה דומה לזו שהייתה ב-2006.

ציפיות: פלייאוף

גולדן סטייט ווריירס:

באו: פטריק אובריאנט וקושטה פרוביץ' (דרך הדראפט), קית' מקלאוד, דווין בראון ואנדרה אוונס (בטרייד מיוטה)

הלכו: דרק פישר (בטרייד ליוטה), וויל ביינום (שוחרר)

ניתוח: הסגל שבנה כריס מאלין באוקלנד נראה מבטיח ומלא פוטנציאל, אבל השילוב בין בארון דייויס הפצוע והמאמן מייק מונטגומרי המבולבל נגמר בעונה 56894 ברציפות ללא פלייאוף. ועכשיו מאלין מנסה להיפטר מהחוזה המנופח שהוא עצמו נתן לטרוי מרפי, ובעיקר מחזיק אצבעות שבארון יהיה בריא.

ציפיות: אינשאללה, פלייאוף

פילדלפיה 76':

באו: רודני קארני ובובי ג'ונס (דרך הדראפט)

הלכו: אף אחד, בינתים

ניתוח: הסיקסרס דורכים במקום כבר כמה שנים, וכנראה שהג'נרל מנג'ר בילי קינג מרגיש שהוא מצא את האשם במצב – אלן אייברסון. את כריס וובר הוא לא יכול להעיף, כי מי ירצה חוזה עצום לשחקן זקן מעבר לשיא עם שתי ברכיים דפוקות? כנראה שרק קינג עצמו ואיזיאה. מכיוון שהוא לא מתכוון להתפטר, הצ'אנס האחרון שלו לשנות משהו הוא למצוא ל-AI בית חדש. מי יודע, אולי זה מה שיאפשר לצעירים של פילי להתבלט.

ציפיות: פלייאוף

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully