וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורצים גנבו פריטי כדורגל של ווין רוני

הארץ בשיתוף

23.7.2006 / 20:27

השודדים חדרו לבית הוריו של השחקן בליברפול וגנבו בין השאר: חולצה מהגביע העולמי ומגמר הגביע. מודה: "אני בחובות בגלל הימורים"

זה לא החודש של [[ויין רוני]]. אחרי הפציעה, הקאמבק, ההרחקה מול פורטוגל והביקורת מצד התקשורת, מכה נוספת נפלה על החלוץ הצעיר.

פורצים שחדרו לבית הוריו של כוכב מנצ'סטר יונייטד ב[[ליברפול]], גנבו מהבית חולצות ממשחקים רשמיים של אנגליה, חולצה מ[[הגביע העולמי]] בגרמניה, ואת פרס השחקן הצעיר של השנה שקיבל מה-BBC ב-2002.

מלבד הפרטים האלה נגנב שעון יקר ערך ותכשיטים, וחולצה מגמר הגביע האנגלי. זהו השוד השני מסוגו שנערך בעיר לאחרונה. לפני חודשיים פרצו שודדים לביתו של שוער ליברפול, יז'י דודק, ויצאו עם שלל דומה.

לא פעם נטען שרוני מהמר כפייתי. היו שמועות ופרסומים בצהובונים האנגלים על חובות לסוכני ההימורים, שנעו בין חצי מיליון לכמעט מיליון ליש"ט.

מתברר כי הפרסומים היו נכונים. חלוץ אנגליה ומנצ'סטר יונייטד הודה בביוגרפיה שלו שפורסמה אתמול, כי הוא מהמר כפייתי. "הימרתי ביותר מ-50 אלף ליש"ט בשנה. לא ידעתי עד כמה אני בחובות".

רוני גילה כי הימר על כדורגל ומרוצי סוסים בין השאר והוסיף: "אני מאשים את עצמי ולא את סוכני ההימורים. אף אחד לא הכריח אותי". לפי הערכות עדכניות, רוני חייב 700 אלף ליש"ט, וזה לא הסוף. "אני ממשיך להמר רק בסכומים הרבה יותר קטנים", הודה החלוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully