וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאנדיס זכה בטור

23.7.2006 / 19:20

האמריקאי השיג ניצחון ראשון במירוץ היוקרתי אחרי שחצה את קו הסיום בפריז בקבוצה המובילה. הושובד ניצח את הקטע האחרון

פלויד לאנדיס האמריקאי, הוכתר היום (ראשון) לאלוף הטור דה פראנס, אחרי שידע לא לפשל בקטע ה-20 והאחרון של המירוץ, שהסתיים בפריז.

לאנדיס, שסגר בקטע ה-17 פיגור של כ-10 דקות מיריביו, זכה בטור בפעם הראשונה. שני קטעים לסיום הוא פיגר ב-30 שניות אחרי אוסקר פריירו המוליך, אבל אתמול סיים שלישי בקטע הלפני אחרון, נטל את החולצה הצהובה, ויצר פער של 59 שניות. הקטע ה-20 והאחרון הוא קטע מישורי והסיכויים למהפכים בו הם קטנים.

תור הושובד הנורבגי, שניצח בקטע הראשון והסמלי בתחילת הטור, סגר מעגל וניצח גם באחרון, בזמן של 3:56:52 שעות, והקדים 18 רוכבים נוספים שסיימו בזמן זהה. לאנדיס סיים את הקטע במקום ה-69, כשנייה אחרי הושובד. אוסקר פריירו הספרדי סיים שני בדירוג הכללי, 57 שניות מאחורי האמריקאי.

בחולצה הירוקה, המוענקת לספרינטר הטוב ביותר, זכה רובי מקיוואן האוסטרלי כבר לפני כמה ימים. הוא הקדים את אריק זאבל הגרמני, ואת הושובד. בחולצה מנוקדת, המוענקת ל"מלך ההרים", זכה מייקל ראסמוסן הדני, שהקדים את לאנדיס. דמיאנו קואנגו זכה בחולצה הלבנה, ובתואר "הרוכב הצעיר הטוב ביותר".

קבוצת טי-מובייל סיימה ראשונה בדירוג הקבוצות עם זמן של 269:08:46 שעות. אחריה הגיעו CSC וראבובנק. קבוצתו של לאנדיס, פונאק, סיימה במקום העשירי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully