וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיפה: אימון אחרון לפני אוסטריה

רומן רוזנבלט

23.7.2006 / 18:41

האלופה תצא למחנה האימונים שם תפגוש את שאר הזרים שלה. תג המחיר של בנאדו מרתיע את המעוניינות, בקבוצה אופטימיים לגבי קולאוטי

מכבי חיפה קיימה האימון האחרון שלה בארץ, בטרם יציאתה מחר (שני) בבוקר למחנה האימונים השני באוסטריה, שם נמצאים כבר 5 מתוך 6 הזרים של הקבוצה. כמו כן, כפי שפורסם בוואלה! ספורט, גם המגן השמאלי אדורם קייסי יגיע לאוסטריה היישר מאיטליה בה שהה לקבלת טיפוליו בירכו הפצועה.

נכון להיום, מלבד גישושים של מכבי נתניה והפועל תל אביב, אף קבוצה מאלה המעוניינות בבלם אריק בנאדו לא הודיעה להנהלת מכבי חיפה כי היא מוכנה לשלם את הסכום הגבוה שקבעה האלופה עבור השחקן, רבע מיליון דולר. פרקליטו של השחקן, עו"ד רני פינגרר אמר היום (ראשון) לוואלה! ספורט בתגובה לשאלה אם הוא שוקל לפנות לוועדה למעמד השחקן לאור הסכום שדורשת מכבי חיפה עבור בנאדו: "אנחנו שוקלים כרגע את כל האפשרויות העומדות לפנינו, כולל האפשרות שציינת, אך במקביל עסוקים קודם כל בשיחות עם הקבוצות השונות, על מנת להחליט לאיזו כיוון אנו הולכים, ובימים הקרובים נגבש החלטה סופית בשני המישורים הללו".

עדיין אופטימיים באשר לאזרחות של קולאוטי

כשנותרו 4 ימים בלבד לרישום הסגל למשחקים באירופה, בחיפה עדיין מביעים כלפי חוץ אופטימיות לגבי האפשרות שרוברטו קולאוטי יקבל את האזרחות, למרות שכל יום שעובר מפחית את הסיכוי לכך. בחיפה עדיין לא החליטו מה לעשות עם שאבייר אנדרסון במידה וקולאוטי לא יקבל את האזרחות ודובר הקבוצה רועי דניאל אמר היום בנושא: "אנחנו לא עוסקים כרגע במה שיקרה עם אנדרסון במידה וקלאוטי לא יקבל את האזרחות, זאת משום שאנו מקוים כי כבר בימים הקרובים השחקן יקבל אותה והסוגיה תיפתר". העובדה שבמכבי חיפה מעוניינים ככל הנראה להשאיר את רביד גזל בקבוצה וכי השחקן הקפיא עוד בשבוע שעבר את השיחות לשחרור, מעידה על החלופות שמכינה הקבוצה למקרה וקולאוטי יישאר זר.

קבוצת הנוער של מכבי חיפה יוצאת גם היא למחנה אימונים, כמה שעות לפני הבוגרת, והיא תמריא הלילה למחנה בצ'כיה שיארך 8 ימים. הקשר האחורי בירם כיאל, שהתאמן לאחרונה עם הקבוצה הבגורת ואף יצא עימה למחנה הראשון הולנד, יטוס הפעם עם קבוצת הנוער, שתמנה 26 שחקנים, כאשר לנסיעה יצטרפו מאמן הקבוצה משה הרשקו והמנהל המקצועי של המחלקה, שמוליק חנין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully