וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באסטון נוטה להמשיך במכבי

צפוי להעדיף חוזה לשלוש שנים במכבי על הצעה לחוזה חד שנתי ב-NBA, מקורבו: "הכיוון חיובי". מכבי הגישה לאקר חוזה לשנתיים

מייסיאו באסטון קרוב לסיכום לשלוש שנים נוספות במכבי תל אביב. הפורוורד האמריקאי, שהתלבט בימים האחרונים בין חוזה מובטח לעונה אחת מקבוצת NBA, ככל הנראה ניו ג'רזי נטס, לבין חוזה משודרג במכבי ת"א, צפוי להמשיך בסופו של דבר בצהוב.

כחלק מנסיונותיהם לשכנע את באסטון לוותר על חלום ה-NBA ולהישאר בקבוצה, הציעו לו ראשי מכבי לפתוח את חוזהו, להאריכו בשנתיים נוספות מעבר לעונה הבאה, ולשדרג את שכרו בכ-300,000 דולר, על מנת שישתכר סכום של מעל מיליון דולר לעונה. "יש לבאסטון עד ה-31 לחודש לקבל החלטה, אחרי זה הוא חוזר לחוזה הקודם שלו", אמר היום (ראשון) מקורב לשחקן. "אני מאמין שעד סוף השבוע הוא יודיע למכבי על החלטתו. הכיוון הוא חיובי".

באסטון בן ה-30 נבחר בדראפט 1998 במקום ה-58 על ידי שיקאגו בולס, אך רק בינואר 2003 הצליח להגשים את חלומו לשחק בליגת ה-NBA, כשהוחתם על ידי טורונטו ראפטורס עד לסיום העונה. בקיץ 2003 עבר למכבי ת"א, עימה זכה בשלוש השנים האחרונות בשני גביעי יורוליג, בשלוש אליפויות ישראל ובשלושה גביעים. בעונה אשתקד העמיד באסטון ביורוליג ממוצעים של 12.8 נקודות (63.5% ל-2), 5.9 ריבאונדים ו-1.3 חסימות ב-24 דקות בממוצע.

במקביל, טוענים מקורות ביוון כי תיוס אדני מחוזר על ידי מכבי ת"א והפועל ירושלים. אדני מחזיק בחוזה לעונה נוספת באולימפיאקוס בסכום גבוה, אך פיני גרשון אינו מעוניין בו והורה לרכז לחפש קבוצה חלופית. אדני בן ה-33 היה הבורג המרכזי באולימפיאקוס בעונה שעברה, אך גילו המתקדם מונע ממנו למצוא בנקל קבוצה שתסכים לשלם לו את הסכומים להם הורגל.

ההערכה היא כי ביוון מנסים לנצל את היריבות בין מכבי וירושלים על מנת שאחת מהן "תגנוב" את הרכז ליריבתה. נודע כי שתי הקבוצות מחפשות אמנם רכז, אך באפיקים אחרים לחלוטין. אדני הוביל בעונה האחרונה את אולימפיאקוס לשלב רבע גמר היורוליג בו הודחה ע"י מכבי ת"א, ולגמר הפלייאוף ביוון. ביורוליג קלע אדני 13.3 נקודות, הוריד 2.9 ריבאונדים וחילק 4.4 אסיסטים ב-31 דקות בממוצע.

אקר מתקרב למכבי

אלכס אקר (23, 1.96), ששיחק אשתקד בדטרויט פיסטונס מה-NBA, מתקרב למכבי ת"א. כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט, שיחות ראשוניות בין הצדדים כבר נערכו בשבוע שעבר. לוואלה! ספורט נודע כי השחקן, שהרשים מאוד במדי הדטרויט פיסטונס במחנה הקיץ בלאס ווגאס, קיבל הצעה ממכבי ת"א לשנתיים עם אופציה לשנה נוספת. הסכום עליו מדובר הוא מעל מיליון דולר לעונה. אקר שוקל ברצינות את ההצעה, שקוסמת לו בעיקר מבחינה כספית. אתרים ביוון טוענים כי גם אולימפיאקוס הביעה עניין בגארד הצעיר, אך אלעד חסין, עוזרו של פיני גרשון בקבוצה, הכחיש את השמועות.

בווגאס העמיד אקר ממוצעים של 18.4 נקודות, 5 ריבאונדים ו-2.6 אסיסטים ב-34.6 דקות, והיה לאחד השחקנים הבולטים בטורניר. אקר שיחק במכללת פפרדיין הקטנה ולאחר שלוש שנים במכללה דורג במקום ה-20 בטבלת קלעי כל הזמנים עם 1,273 נקודות (ממוצע משוקלל של 14.5 נקודות, 5.6 ריבאונדים, 2.8 אסיסטים ו-1.5 חטיפות ב-88 משחקים). בדראפט 2005 נבחר אקר על ידי הפיסטונס במקום ה-60 והאחרון, ובמהלך העונה שעברה חתם על שני חוזים זמניים בקבוצה.

אקר הוא אתלט נהדר וסקורר מצויין, שיכול לשחק במספר עמדות. אשתקד בפיסטונס התקשה לתקוע יתד בקבוצה ושותף בחמישה משחקים בלבד, בעיקר משום הקו האחורי המוכשר והצפוף במיוחד, שכלל את צ'ונסי בילאפס, ריפ המילטון, לינזי האנטר וקרלוס דלפינו.

עדכון ראשון: 23.7 16:14
עדעון אחרון: 23.7 19:26

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully