וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

0:4 להפועל ת"א מול מילואי אוטרכט

ניר איסקוב

24.7.2006 / 11:05

מחזיקת הגביע הביסה את היריבה ההולנדית, משלושער של אליניב ברדה ופנדל של יוסי אבוקסיס. העברת מאור פרץ תושלם בימים הקרובים

הפועל ת"א, העושה במחנה אימונים בהולנד, הביסה הערב (ראשון) במשחק אימון 0:4 את קבוצת המילואים של אוטרכט. אליניב ברדה הבקיע שלושער, יוסי אבוקסיס כבש בפנדל.

הפועל ת"א עלתה בהרכב הבא: שביט אלימלך, תומר חליבה, חאבייר פאז, וואליד באדיר, מאור פרץ, יוסי אבוקסיס, לוסיאנו דה ברונו, סלים טועמה, ברוך דגו, אליניב ברדה, זיטו אוגבונה.

במשחק לא שותף גיל ורמוט, הסובל מכאבים בשוק שעלולים להתברר כשברי מאמץ, ומתאמן בחדר כושר. בסוף השבוע או בתחילת השבוע אמור הקשר להמריא לבדיקה במרפאתו של פרופ' מרטנס בבלגיה. טל חן סובל מפציעה קלה וקיבל מנוחה, ובנוסף נעדרו איבן יוליץ' ודני בונדר, הסובלים משלשולים ומהקאות. גם שי אבוטבול ותומר חליבה סובלים מסימפטומים דומים, אולם הם כן נטלו חלק בהתמודדות.

העברתו של מאור פרץ מ-מ.ס. אשדוד להפועל ת"א תושלם בימים הקרובים באופן רשמי, לאחר שפרקליטו של המגן-קשר, עו"ד אפרים ברק, הגיע לסיכום עקרוני עם מנכ"ל אשדוד, אלון חזן.

ביום רביעי האחרון עתר עו"ד ברק למוסד הבוררות של ההתאחדות לכדורגל על רקע דרישתה של אשדוד לזכות בדמי השבחה תמורת פרץ בן ה-21, למרות שלדברי בא כוחו, היא אינה זכאית לכך על פי החוזה שנחתם בזמנו בין הצדדים.

לאחר הגשת העתירה, נפגש עו"ד ברק עם חזן, והשניים סיכמו כי אשדוד תזכה לסכום סמלי מהשחקן, ותחתום על טופס השחרור שלו, מה שיאפשר לו להיכלל ברשימת שחקני הפועל ת"א לגביע אופ"א, אותה אמורה מחזיקת הגביע להגיש בסוף השבוע. "העניין סגור ב-98 אחוז", אמר עו"ד ברק לוואלה! ספורט.

בא כוחו של רמי חליס, עו"ד סבי גרשון, שוחח היום פעמיים בטלפון עם עו"ד שחר בן עמי, מקבוצת הניהול של הפועל ת"א, והציב בפניו את דרישתו הכספית של המגן לשנתיים הקרובות. עו"ד בן עמי הבטיח להשיב בימים הקרובים.

קבוצת הנוער של הפועל ת"א אירחה הערב למשחק אימון בבת ים את מ.כ. נצרת עילית/עמק יזרעאל, שמתקשה להתאמן בביתה עקב המצב. האורחים מהצפון הודו בחום למארחים מהמרכז, אולם הובסו במשחק 5:0.

הקבוצה עדיין מחפשת בלם, ויוסי ביטון, שחקנה של הפועל ירושלים, הגיע להבחן בקבוצה.

עדכון ראשון: 23.7.06, 14:12
עדכון אחרון: 24.7.06, 11:05

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully