וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לרואה: "בישראל יש שחקנים מצוינים"

אסף שקד, רומניה

24.7.2006 / 13:29

קשר סושו התראיין בצרפת על תקופתו בירושלים. שמינייה לבית"ר מול מילואי דינמו בוקרשט, צמדים של יצחקי ופינטו הובילו לניצחון 2:8

בית"ר ירושלים קיימה הבוקר את משחק האימון השלישי והאחרון שלה במחנה האימון בבוקרשט בירת רומניה, והביסה 2:8 את קבוצת המילואים של דינמו בוקרשט.

ברק יצחקי, שפתח בחוד, כבש צמד (30, אחרי החמצת פנדל של שמעון גרשון ו-36), ז'ואנו פינטו עשה אותו דבר תוך 2 דקות במחצית השניה (74, 76). עמית בן שושן, גל אלברמן, פבריס פרננדז ועומרי אפק כבשו גם הם לבית"ר.

על פניו התוצאה משכנעת מאוד, אך בבית"ר היו מעדיפים לפגוש קבוצה חזקה יותר, כזאת שתהיה יריב ראוי לקבוצה שבעוד שבועיים תשתתף בגביע אופ"א.

בשבוע שעבר פגשה בית"ר את ראפיד בוקרשט ב', אז חשב הצוות המקצועי של הקבוצה שמקרה זה הוא חד פעמי ושבית"ר תפגוש במשחקים הבאים את הקבוצות הבכירות ברומניה. היום הסתבר כי שוב "עבדו" על בית"ר והיריב שניצב מולה היה קבוצת המילואים של דינמו בוקרשט, קבוצה שמורכבת משחקנים בגילאי 17-22 ושתשחק בעונה הקרובה בליגה השלישית והחצי מקצוענית ברומניה.

"לפעמים זה טוב להביס בשביל לצבור ביטחון", אמר היום אחד השחקנים הבכירים במחנה בהתייחס לתוצאה הגבוהה, אך באותה נשימה אמר, "למרות זאת היינו מעדיפים להתמודד מול קבוצות חזקות יותר על מנת לראות את החיבור בינינו ואת החולשות שלנו". שחקן אחר התייחס גם הוא לנושא, "הציפיות עכשיו בשמיים, האוהדים בארץ שומעים שאנחנו מביסים אבל לא לוקחים בחשבון שאלו קבוצות חלשות מאוד, המבחן האמיתי יהיה במשחקי גביע הטוטו לפני פתיחת הליגה".

ההרכב שפתח היום בניצחון היה שונה ממשחקי האימון הקודמים של בית"ר, ארדילס כך נראה טרם גיבש את ההרכב איתו הוא מתכוון לרוץ במהלך העונה הקרובה וגם היום הוא תרגל מספר שחקנים במספר עמדות.

תומר בן יוסף, הסובל ממתיחה, לא שותף במשחק כמו גם מיכאל זנדברג. דוד אמסלם ושמעון גרשון פתחו בהרכב והאחרון אף סיים 90 דקות מלאות בהן החמיץ פנדל. מיד עם שריקת הסיום פנו לגרשון צוותי טלוויזיה רומנית, שוחחו איתו, ושאלו על ההכרות שלו עם השם הישראלי החם ביותר בבוקרשט - קלמי סבן.

בנושא אחר: ז'רום לרואה, שחקן הקבוצה בעונה שעברה, התראיין לאתר הרשמי של הקבוצה ממנה הגיע לבית"ר, לאנס. לרואה סיפר: "עזבתי את לאנס כי רציתי לעבור חוויה ולשחק מחוץ לצרפת. נכון שזו לא הליגה הספרדית או האנגלית, אבל בישראל יש שחקנים וכדורגל מצוינים. יש להם בעיה שהשחקנים לא יכולים להשתפר בין גילאי 18 ל-21 בגלל השירות הצבאי שלהם".

עדכון ראשון: 23.7 13:48
עדכון אחרון: 24.7 13.32

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully