וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנתוני ג'ונסון לדאלאס תמורת דארל ארמסטרונג

23.7.2006 / 12:39

סגנית האלופה השלימה את העסקה עם אינדיאנה, והשיגה רכז קלאסי לצידם של ג'ייסון טרי ודווין האריס. פייסר אחר, פרד ג'ונס, בדרך לטורונטו

שני טריידים בליגת ה-NBA עשויים, במידה זו או אחרת להשפיע על שני "הישראלים" של הליגה, שארונאס יסיקביצ'וס ואנתוני פארקר. אינדיאנה עומדת להעביר אליה את דרל ארמסטרונג הוותיק מדאלאס ואת הפורוורד ג'וש פאוול תמורת הרכז המחליף שלה, אנתוני ג'ונסון. הסוכן של ארמסטרונג אישר את הידיעה על הטרייד בין דאלאס לאינדיאנה, והעסקה תהפוך רשמית ברגע שמשרדי הליגה ייפתחו ביום שני.

ג'ונסון, ששיחק בפייסרס בשלוש השנים האחרונות והפך העונה לבורג מרכזי בשל הפציעות הרבות של ג'מאל טינסלי, כולל פלייאוף מצוין מול הנטס וג'ייסון קיד, יהיה חיזוק משמעותי לסגנית האלופה. במשחקו האחרון באינדיאנה, במשחק השישי של הסיבוב הראשון, קלע 40 נקודות. למרות זאת, הוא נחשב לרכז יותר קלאסי משני אלו שיש לאייברי ג'ונסון בסגל, ג'ייסון טרי ודווין האריס, שניים שמסתכלים קודם כל על הטבעת. העובדה הזו הפכה את המאבריקס לקבוצת האסיסטים הגרועה בליגה, והקשתה על דירק נוביצקי להיכנס למשחק בגמר ה-NBA מול מיאמי. אולי עם ג'ונסון, שלבטח יוכל לשחק לצידם של טרי והאריס, המצב יהיה שונה.

רכז אחר של הפייסרס, שארונאס יאסיקביצ'וס-אברג'יל שמו, עשוי להיות מוחלף בטרייד, משום שהפייסרס צירפו את מרקיז דניאלס והרוקי ג'יימס וויט שיכולים לאייש את העמדה הבעייתית בצורה מסויימת.

את הדרך מדאלאס לאינדיאנה יעשה דארל ארמסטרונג, שהתמורה העיקרית שהוא מביא בימינו היא מנהיגות בחדר ההלבשה, דבר שלארי בירד כנראה מרגיש שחסר אצל הפייסרס. הוא היה שחקן חופשי, ואחרי שחתם בדאלאס נשלח מיידית לאינדי יחד עם ג'וש פאוול ורול מארשל.

הפייסרס עשויים לשלוח בטרייד את הגארד פרד ג'ונס לטורונטו, מה שעלול לטלטל את ספינת החלומות של אנתוני פארקר. ג'ונס, מנצח תחרות ההטבעות ב-2004, קלע באינדיאנה 9.7 נקודות בעונה האחרונה, והוא עשוי להחליף בקבוצה את ג'ון סלמונס, שויתר על 23 מיליון דולר לחמש שנים ונשאר בפילדלפיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully