וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקרב בין אוונס למקנאב נמשך

23.7.2006 / 8:09

טי. או. הוציא ספר חדש, בו הוא לועג לקוורטרבק עימו שיתף פעולה בפילדלפיה. מקנאב: "הוא כותב עליי כל כך הרבה, מגיעים לי אחוזי שותפות"

כשטרל אוונס חם על מישהו, הוא לוקח את זה רחוק. כך היה כשעזב את הסן פרנסיסקו פורטי ניינרס, וחודשים אחר כך לכלך את הקוורטרבק ג'ף גארסיה, ציין כמעט מפורשות את נטיותיו המיניות ולא הפסיק לרדת עליו.

בפילדלפיה היו, כידוע, הרבה חיכוכים בין אוונס לקוורטרבק דונובן מקנאב, שרק הקצינו בעקבות הביקורת של התופס על משחקו של מקנאב בסופרבול של 2004. כעת הוציא אוונס ספר חדש, "משחק ילדים", בו הוא מציג את הצד שלו בסכסוך, ובעיקר מלכלך את מקנאב.

אוונס ציין בספר כי היחסים בינו לבין מקנאב הידרדרו לאחר שבמהלך משחק ב-2004 התעלם ממנו הקוורטרבק ולא מסר לו. הוא גם טוען שמקנאב נוטה להילחץ במשחקים חשובים, ומאשים אותו על כך שהוא היה האיש שסכסך בינו לבין אנדי ריד, מאמן האיגלס, מה שגרם בסופו של דבר להרחקתו מהקבוצה.

מקנאב ואוונס ייפגשו השנה פעמיים, מכיוון שהאיגלס משחקים באותו בית של הדאלאס קאובויס, קבוצתו החדשה של טי. או.

מקנאב עצמו התייחס לעניין במסיבת עיתונאים, והבטיח שזו תהיה הפעם האחרונה שהוא עושה זאת: "מגיע גם לי קרדיט על כתיבת הספר, אחרי הכל אני מוזכר כמעט לכל אורכו. הרי הספר שלו לא היה מוכר בלעדיי", התבדח השחקן, ואחר כך הגיב ברצינות: "להגיד שאני נלחץ ממשחקים גדולים זו שטות, כך שאם הוא מצטט דברים לא נכונים, למה שאגיב?" הוא גם הכחיש את הקשר בין הידרדרות האיגלס בעונה שעברה לעזיבה של אוונס: "מעולם לא הרגשתי שאיבדתי את האמון בחדר ההלבשה, ואני לא מרגיש שאני צריך להשיב אותו. מה שטוב הוא שאתה יכול לשים דברים בצד ולהמשיך הלאה, וזה מה שנעשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully