וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנאדו מתרחק מנתניה

רומן רוזנבלט

23.7.2006 / 7:24

הסכום אותו דורשת מכבי חיפה, 250 אלף דולר, ימנע כנראה את החתמתו של הבלם. ברקוביץ' מפעיל לחצים על רפאלוב להצטרף

אחרי מנוחה של יממה, חזרה הערב מכבי נתניה להתאמן. מהאימון, שנערך תחת גשם זלעפות, נעדר ישראל זביטי בשל כאבים בקרסול. דודי פדלון ערך אימון חלקי בשל רגישות בברך.

אחרי שבוע אימונים ומשחקים עמוס, קיבלו שחקני הקבוצה מעט חופש, הן בבוקר והן בערב לאחר האימון. כמו כן השחקנים יזכו מחר לפינוק בדמות ביקור בספא באזור. הזרים הנבחנים, השחקן הצרפתי אריק דלמאיו, החלוץ הברזילאי קונססאו, והחלוץ מרקו שפנוביץ' ממקדוניה, שוחררו היום.

בחירת הזרים תלויה גם בחיזוק הישראלי שיגיע לנתניה. במידה ותצליח הקבוצה להתחזק באריק בנאדו, היא תוכל לוותר על בלם זר ולחפש שחקן זר בתפקיד אחר. כרגע נראה שבנתניה לא מוכנים לשלם את הסכום שמכבי חיפה דורשת עבור הבלם ושפורסם היום, 250 אלף דולר. אם המחיר לא יורד, בנאדו כנראה לא יגיע לעיר היהלומים.

רביד גזל מתרחק מהקבוצה, כשאחת הסיבות תלויה העובדה שחיפה עשויה לרצות להשאירו אצלה. גם סוגיית ליאור אסולין כל הנראה מאחורי הקבוצה, לאחר שבבני יהודה הבהירו כי לא ירדו מהחלוץ.

במהלך השבוע הקרוב צפויים לקבוצה עוד מספר משחק אימון, בין היתר מול נירנברג מהליגה הראשונה בגרמניה. הבעלים דניאל יאמר ביקר במהלך סוף השבוע בסלובקיה ביחד עם עוזר המאמן מרקו בלבול, וצפה עימו במשחק אימון של קבוצתו סנץ.

בינתיים בארץ, מכרה הקבוצה יותר מ-500 מנויים לקראת העונה הקרובה. הספורט מנג'ר אייל ברקוביץ יחזור בתחילת השבוע למחנה האימונים של הקבוצה בגרמניה, לאחר ששהה בארץ בימים האחרונים כדי לנסות ולהעביר את ליאור אסולין לקבוצה.

ברקוביץ' פנה, רפאלוב רוצה שחרור (משה הרוש ואסף אקרמן, הארץ)

ברקוביץ' מפעיל בימים האחרונים לחצים כבדים על ליאור רפאלוב כדי לשכנעו להצטרף. בין השניים כבר נערכו מספר שיחות טלפוניות, בהן שטח ברקוביץ' את תוכניותיו, ורפאלוב פנה בסוף השבוע לרוני לוי וביקש ממנו להשתחרר ממכבי חיפה בטענה שהבין כי הסיכוי לקבל דקות משחק רבות במהלך העונה קטנות מאוד.

בסביבתו של רפאלוב אומרים שהוא נחוש לעזוב ולעבור לאחת מהקבוצות שרוצות אותו: מכבי נתניה, הפועל פתח תקוה או בני יהודה. הקשר מאוכזב משילובו במשחקי האימון עד כה ואינו מעוניין לבזבז עוד עונה על הספסל. לוי הבטיח לרפאלוב לשקול את העניין ולקבל החלטה בימים הקרובים.

מאמן מכבי נתניה, אלי גוטמן, נמצא בלחץ גדול בימים האחרונים עקב הביקורת הגוברת סביבו על אי שילובם של שחקני הבית, ובחירת היריבות למחנה האימונים.

"אין לנו עם מי להזדהות במועדון הזה, אני ממש לא מכיר אותו" אמר גורם המקורב למכבי נתניה. בסביבתו של גוטמן מספרים כי המאמן לא שקט עקב העובדה שנושא שחקני הבית לא יורד מסדר היום.

מספר שחקנים הביעו מורת רוח על היריבות של הקבוצה במחנה האימונים. "אנחנו משחקים נגד קבוצות שאפילו קבוצות דייגים היו מנצחות", אמרו, "ככה בחיים לא נגיע מוכנים לליגה".

עדכון ראשון: 23.7.06, 00:05
עדכון אחרון: 23.7.06, 07:24

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully