וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוקיץ' חולם אמריקה

הקרואטי, שהוזכר במכבי, מקושר כעת על פי דיווחים לברצלונה או טורונטו. בלות'נטאל מתקרב למכבי, יורם מנחם עשוי להיות מאמן הכושר

כלי תקשורת בספרד מדווחים כי רוקו לני אוקיץ', שהוזכר כאחד המועמדים למכבי ת"א, על סף סיכום בברצלונה. אוקיץ' הבין בימים האחרונים כי ולימיר פראסוביץ', מאמן טאו ויטוריה, אינו מייעד לו תפקיד מרכזי בקבוצה ולא יתנגד לשחררו, והחל לחפש קבוצה חלופית.

ברצלונה, לפי הפרסומים, הגיעה לסיכום עם טאו, לפיו תרכוש את חוזהו של הגארד הצעיר תמורת כ-850,000 יורו. בברצלונה בונים על אוקיץ' כרכז שני, מאחורי יאקה לאקוביץ'. מסוכנות השחקנים XL, המייצגת את אוקיץ', נמסר כי "המידע נכון והעסקה עם ברצלונה תושלם בקרוב. ברצלונה תפצה את טאו ותהנה משירותיו של אוקיץ' בשלוש השנים הקרובות, עם אופציה לעונה נוספת".

דוד רוזנטל מוסיף: למרות הדיווחים, בארה"ב טוענים שטורונטו מתכוונת להמשיך במסע ההחתמות האירופי שלה, וכעת אוקיץ' הוא האיש שעל הכוונת של בראיין קולאנג'לו. זאת לאחר שעסקת העברתו של ג'ון סלמונס מפילדלפיה נפלה, בעקבות חוסר רצונו של השחקן לעבור לקנדה. הראפטורס מחזיקים בזכויות של אוקיץ', אותו בחרו בסיבוב השני בדראפט 2005. ולמרות זאת, סוכנו של השחקן, מארק קומסטיין, הביע ספקות באשר לביצוע העסקה: "כרגע הייתי אומר שזה לא עומד לקרות, אבל דברים מוזרים מאלה כבר קרו".

בלות'נטאל מתקרב, גם יורם מנחם

במכבי ת"א עדיין בודקים את אפשרות צירופו של דיוויד בלות'נטאל. בלות'נטאל חתום בוירטוס בולוניה לעונה נוספת אך יוכל להשתחרר מחוזהו עד ה-25 ביולי, תמורת 70,000 יורו.

כפי שפורסם בוואלה! ספורט לפני חודשים מספר, אנשי מכבי ניהלו מגעים עם הישראלי-אמריקאי לקראת סיום העונה החולפת, בטרם התברר כי יאלץ לעבור ניתוח ברצועה הצולבת בברכו השמאלית. בלות'נטאל נותח בהצלחה בראשית חודש מאי וכיום הוא מצוי בשלבי התאוששות מתקדמים. עפ"י הערכות, בלות'נטאל צפוי לחזור למגרשים במהלך חודש ספטמבר. החלטה סופית בעניינו של הפורוורד צפויה להתקבל ביומיים הקרובים.

מי שככל הנראה יירש את מקומו של אבי קובלסקי כמאמן הכושר במכבי הוא יורם מנחם, מאמן הכושר של נבחרות ישראל השונות ואשתקד בבני השרון. בעבר שימש מנחם כמאמן הכושר של הפועל ירושלים.

למרות הכל, כ-5,000 מנויים נמכרו

נדמה שאוהדי מכבי ת"א אינם נרתעים מעזיבתם של אנתוני פארקר ו-וויל סולומון, כמו גם מסימן השאלה באשר לעתידם של טל בורשטיין ומייסיאו באסטון בקבוצה. כ-5,000 מנויים כבר נמכרו לקראת עונת המשחקים הבאה - כך לדברי מנהל השיווק של מכבי, אבי אלבק.

"חצי אצטדיון כבר מלא", אמר הערב אלבק לוואלה! ספורט. "אנשים כנראה מבינים שמכבי ת"א, כמו תמיד, לא הולכת לא להביא את הכי טוב שאפשר. קיימת היענות יפה בהחלט וזה עוד לפני שהובאו מחליפים לשחקנים שעזבו. בעונה שעברה בזמן הזה היינו במצב פחות טוב".

"עד לסוף אוגוסט אנחנו שומרים למנויים הוותיקים את האפשרות לחדש את המנוי", הוסיף אלבק. "את מה שיישאר נוציא לקהל הרחב, קיימת רשימת המתנה ארוכה. אני יכול להבטיח שגם בעונה הבאה האולם יהיה מלא בכל המשחקים. אין לי בכך ספק". כמו כן נרכשו כ-60% מתאי הצפייה המיוחדים שהותקנו בהיכל.

עדכון ראשון: 22.7.06, 23:42
עדכון אחרון: 23.7.06, 07:59

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully