וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדי רודיק חוזר?

22.7.2006 / 23:40

האמריקאי גבר על ג'ינפרי בדרך לגמר טורניר אינדיאנפוליס, וינסה לזכות בטורניר הראשון שלו מאוקטובר. סרינה בחצי הגמר בסינסינטי

המדורג מספר 1 בעולם לשעבר, אנדי רודיק, עלה לגמר הראשון שלו ב-2006, אחרי שגבר על רובי ג'ינפרי 5:7, 3:6 בחצי הגמר בטורניר אינדיאנפוליס. רודיק, המדורג 11 בעולם, יקווה לזכות בטורניר הראשון שלו מאז ליון באוקטובר שעבר, כשהוא יתמודד מול המנצח בחצי הגמר השני בין האמריקאי ג'יימס בלייק לבין הבלגי חאבייר מאליס.

רודיק הזדקק רק ל-66 דקות כדי להשיג את הניצחון השישי על ג'ינפרי בשבעת המפגשים ביניהם. "זה היה הטניס הכי טוב ששיחקתי כל השנה", אמר רודיק, "אני מרוצה מאיך שהדברים מתקדמים". רודיק מתכוון להיות הראשון שזוכה שלוש פעמים באינדיאנפוליס מאז פיט סאמפרס.

סרינה לא עוצרת

טניסאית נוספת שמשלימה קאמבק בימים אלה היא סרינה וויליאמס, שגברה ללא קושי גם על אמי פרייז'ר 2:6, 2:6, ועלתה לחצי גמר טורניר סינסינטי. "זה בהחלט מרגיש טוב, הגעתי עד כאן ואני רוצה להמשיך", אמרה סרינה, שירדה עד למקום ה-139 בעולם בעקבות היעדרותה בחצי השנה האחרונה בגלל פציעה בברך. סרינה, שלא שמטה מערכה והפסידה רק 12 משחקונים בשלוש התמודדויות בסינסינטי, תפגוש את ורה זבורנבה הרוסייה בחצי הגמר, שגברה על ילנה יאנקוביץ'. בחצי הגמר השני ישחקו פטי שניידר (שגברה על סניה מירזה ההודית) וקטרינה סרבוטניק (שגברה על מריון ברטולי).

דיוקוביץ' מול מאסו בגמר טורניר מיידן

הטניסאי הסרבי הצעיר נובאק דיוקוביץ' עלה לגמר הראשון שלו בקריירה, ויתמודד בגמר טורניר מיידן מול ניקולאס מאסו. דיוקוביץ' עלה אחרי שיריבו, גיז'רמו קוריה, נאלץ לפרוש במהלך חצי הגמר בעקבות פציעה בכתף, במצב של 2:6, 0:1 לדיוקוביץ'. מאסו הצ'יליאני גבר על רובן ראמירז הידאלגו מספרד 3:6, 1:6, ועלה לגמר הרביעי שלו על חימר העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully