וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסנל נפרדה מברגקאמפ

22.7.2006 / 21:50

60 אלף צופים באו להגיד שלום להולנדי, במשחק הפתיחה של אצטדיון האמירויות, מול אייאקס. ברגקאמפ: "היה פנטסטי"

דניס ברגקאמפ זכה היום (שבת) לפרידה מרגשת מקבוצתו ב-11 השנים האחרונות, ארסנל.

הקבוצה הלונדונית הקדישה להולנדי את משחק הפתיחה של איצטדיונה החדש, אצטדיון האמירויות, במשחק ידידות מול הקבוצה שבה הוא החל את הקריירה שלו, אייאקס.

60,000 צופים מילאו את יציעי האצטדיון, וחזו במפגש שהכרטיסים אליו נגמרו מזמן. המשחק עצמו חולק לשני חלקים. במחצית הראשונה נפגשו שחקנים צעירים של ארסנל מול אייאקס, כשקלאס יאן הונטלאר ההולנדי כבש את השער היחיד במחצית והעלה את אייאקס ל-0:1.

למחצית השנייה חיכה הקהל. הקבוצות עלו כשבהרכביהן לא מעט שחקני עבר. תיירי הנרי טס במיוחד לאנגליה מחופשה משפחתית בארה"ב, ויוהאן קרויף ומרקו ואן באסטן עלו לשחק במדי אייאקס ב-10 הדקות האחרונות.

הנרי בישל שער ללי דיקסון, רונאלד דה בור החמיץ פנדל להולנדים אחרי הכשלה על אדגר דווידס, וקאנו הותיק כבש את השני לארסנל, 1:2 לאנגלים בסיום.

במדי התותחנים שיחקו בין היתר פטריק ויירה, דייויד סימאן, איאן רייט, מארק אוברמארס, לי דיקסון ועמנואל פטי. באייאקס שיחקו דני בלינד, אדווין ואן דר סאר, הדה בורים, פרנק רייקארד, יאפ סתאם ואדגר דווידס.

אבל התוצאה והכדורגל היו משניים. "אם כבר עושים לכבודי משחק הוקרה, זה חייב היה להיות מול אייאקס", אמר החלוץ הפורש אחרי השריקה האחרונה, "האוהדים שלהם עשו מאמץ גדול כדי להגיע לכאן למשחק הפרידה הזה". ברגקאמפ הודה להוריו ולאשתו, והוסיף: "קשה להגיד שלום. היו לי כאן 11 שנים פנטסטיות, כשלאוהדים חלק גדול בהרגשה הטובה הזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully