וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברקוביץ' לדמאיו: רדו מאסולין

ניר איסקוב

22.7.2006 / 21:30

מנג'ר נתניה ביקש ממנכ"ל בני יהודה לוותר על החלוץ, אולם זה סירב. בן דיין יצטרף לשכונה רק בנובמבר, שירזי חושב על חלוץ זר

בני יהודה נחתה אתמול (שישי) בהולנד, ובצהריים הגיעה לעיר ליידן במדינה, שם היא מקיימת את מחנה האימונים שלה.

הקבוצה הספיקה לערוך 3 אימונים ביומיים האחרונים, כשבאחד מהם נתפס הצוואר לברק בדש, אך החלוץ אמור ליטול חלק במשחק האימון הראשון של חבריו במחנה, מחר (ראשון, 15:00 שעון ישראל) מול וולנדאם מליגת המשנה.

בבני יהודה הרימו ידיים בנוגע לצירופו המיידי של דדי בן דיין, הנתקל בקשיים בשחרורו מקולוראדו ראפידס. חוזהו של המגן השמאלי בן ה-27 בליגת ה-MLS מסתיים בנובמבר, והוא אמור להצטרף אז לשכונת התקווה, ולממש את הסיכום ל-3 עונות שכבר הושג עמו לפני מספר חודשים.

מחר ינחת בהולנד היו"ר חזי מגן, שאמור לדון עם המאמן ניצן שירזי, ועם המנכ"ל משה דמאיו, בתום המשחק מול וולנדאם, בנוגע לחיזוק הקבוצה. למרות הצטרפותו הצפויה של בן דיין בנובמבר, בקבוצה מעוניינים לעבות את הסגל במגן נוסף, וכן בקשר ובשני חלוצים, בעקבות עזיבתו של מור גולן להכח עמידר ר"ג. לראשונה לא מכחישים בקבוצה כי קיימת אפשרות שלפיה ישוחרר אחד הזרים, לטובת חלוץ זר, לנוכח הקשיים במו"מ עם ליאור אסולין.

אפרופו אסולין, במהלך המחנה טילפן מנג'ר מכבי נתניה, אייל ברקוביץ', לדמאיו, וביקש ממנו לרדת מהחלוץ, שלדבריו מעדיף לשחק במכבי נתניה. ברקוביץ' הסביר כי בשלב זה נתניה לא תרכוש אותו, והיות שיו"ר מכבי הרצליה, אריאל שיימן, הבהיר כי אסולין יושאל רק לבני יהודה, אז המנג'ר הנתנייתי ממעוניין שראשי המועדון יוותרו על החלוץ. דמאיו סירב בתוקף לפנייה, והיפנה את ברקוביץ' בחזרה לשיימן. אסולין סירב להגיב לדברים.

דוברת המועדון, רונית אשכנזי, סיפרה לוואלה! ספורט על התנהלות המחנה עד כה: "אנחנו כבר כמה שנים חוזרים לאותו מתקן בליידן, שיש בו תנאים מצוינים. מתחם האימונים שלנו הוא ליד המלון, וכמו כל הקבוצות ישראליות, השחקנים קצת סובלים מהחום, אבל בערב כבר יותר נעים. האווירה היא טובה, מצב הרוח טוב, השחקנים עובדים קשה, אבל כייף להם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully