וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון סלמונס לא יצטרף לראפטורס

22.7.2006 / 12:43

פארקר יכול להיות מרוצה: הגארד של פילי החליט כי המעבר לטורונטו לא מתאים לו. יאו התאושש מפציעה, גודן מתרחק מקליבלנד

ג'ון סלמונס, שהסכים לעבור בסיין אנד טרייד מפילדלפיה לטורונטו, חמוש בחוזה של 23 מיליון לחמש שנים, החליט שלא להצטרף לקבוצתו החדשה של אנתוני פארקר. כזכור, מלבד הראפטורס, גם פיניקס הייתה בתמונה, אבל השחקן העדיף בסופו של דבר לעבור לקנדה. כעת, מתברר, שהוא התחרט. נראה שהאופציה היחידה שנותרה לו הוא לחתום על חוזה קצר בפילי.

סוכנו של סלמונס אמר היום: "ג'ון בחן את האפשרויות שהיו לו והחליט שמבחינה מקצועית, טורונטו היא לא ממש המקום בשבילו". מי שאולי יהיה מרוצה מנפילת העסקה העסקה הוא פארקר, שיקבל יותר דקות בעמדת השוטינג גארד הפותח.

חדשות נוספות:

* יאו מינג קיים מסיבת עיתונאים בה דיווח כי החלים לחלוטין מהפציעה שהייתה לו ברגל וגמרה לו את העונה שעברה, בדיוק כשהיה בשיא כושרו.

* שופט בית משפט החליט לפסוק לטובתו של מייקל ג'ורדן בתביעה שהגישה נגדו אישה עמה ניהל רומן בעבר. האישה טענה כי הכוכב הסכים לשלם לה 5 מיליון דולר כדי שלא תספר על ילדם המשותף, אבל לאחר שהתברר שהילד אינו של MJ, השופט ביטל את התביעה.

* המו"מ בין קליבלנד לדרו גודן לא מתקדם. השחקן וסוכנו דורשים חוזה דומה לזה שדנבר העניקה לננה, 60 מיליון לשש שנים, ומציגים את הממוצעים העדיפים של גודן כתמיכה בעניין. אבל הקאבלירס לא חושבים שהוא שווה את הכסף, והצדדים נמצאים כרגע באין מוצא. קיימת האפשרות שהוא יוחתם ויועבר מיידית לקבוצה אחרת, במסגרת סיין אנד טרייד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully