וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורס ימשיך באתלטיקו מדריד, דל הורנו יחתום בולנסיה

21.7.2006 / 15:48

נשיא המועדון אנריקה סרזו הודיע כי החלוץ אינו עוזב: "אל תשאלו אותי יותר את השאלה הזו. אנחנו קונים, לא מוכרים"

אל ניניו לא הולך לשום מקום, הוא כבר נמצא בקבוצה גדולה, אלו עיקרי הדברים של נשיא אתלטיקו מדריד אנריקה סרזו.

בשבועות האחרונים היו לא מעט שמועות על רצונו של פרננדו טורס לעזוב את אתלטיקו מדריד לטובת קבוצה גדולה יותר, כזו שתתמודד על תארים ותרוץ חזק באירופה. בוויסנטה קלדרון גם קיבלו הצעה על סך 37 מיליון יורו ממנצ'סטר יונייטד, והאוהדים החלו להחסיר לא מעט פעימות. אבל היום (שישי), כאמור, הודיע הנשיא סרזו כי העזיבה שלו ירדה מהפרק.

"פרננדו מרוצה כאן, ורוצה לשחק ולנצח עבור אתלטיקו", אמר. "לא פיקפקתי לרגע שהוא יישאר. אנחנו לא מוכרים, אנחנו קונים. אינני יודע אם יש עבורו הצעות, כי העניין הזה כבר שייך להיסטוריה. הוא יחזור מהחופשה שלו הישר אלינו, ואני מבקש להוריד את הנושא מסדר היום. אותי אל תשאלו אם הוא נשאר או הולך".

בנושא פאבלו איבנז, שהסכים לעזוב לריאל מדריד, אבל הניצחון של רמון קלדרון בבחירות לנשיאות השאיר אותו מול מועדון ואוהדים עוינים, הסכים סרזו להשאיר את הסיפור מאחור. "קיבלנו את ההסבר של פאבלו, והוא שחקן של אתלטיקו", אמר. "השחקן יודע שעשה טעות. הוא ביקש סליחה באופן פומבי, אז אין שום סיבה לוותר על שחקן כמוהו. יש לו חוזה ארוך אצלנו".

דל הורנו יחתום בולנסיה

אלופת אנגליה, צ'לסי, הודיעה היום (שישי) כי היא הסכימה למכור את המגן הספרדי, אסייר דל הורנו לולנסיה. דל הורנו נמצא בולנסיה כדי לדון במשא ומתן.

דל הורנו הגיע לסטמפורד ברידג' ב-2005 מאתלטיקו בילבאו, ורשם 32 הופעות במדי האלופה האנגלית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully