וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

4 זרים ייבחנו בנתניה

רומן רוזנבלט

21.7.2006 / 14:50

הקבוצה נמצאת במחנה אימונים בגרמניה, ותשחק הערב מול קבוצת חובבים. יאמר מתכוון לפנות באופן ישיר ליעקב שחר בנוגע לבנאדו

מכבי נתניה הביסה היום (שישי) את קבוצת החובבים הגרמנית קארל 0:5. כבשו את השערים לנתניה: איתי שכטר, אורי אוזן, אבישי ז'אנו, מילאן פאבליצ'יץ' והנבחן מרטין קרבאליו.

מי שצפוי להגיע למבחנים במחנה האימונים הוא הבלם הארגנטיני איבן פוריוס. בנוסף, בקבוצה נבחנים בימים אלו הקשר הברזילאי בן ה-21 מרטין קראבליו, ששיחק בקבוצות אינטרנסיונל ופורטו אלגרה; החלוץ הברזילאי בן ה-21 קונססאו, שיחק בקריטאנו ברני; והחלוץ המקדוני בן ה-23 מרקו שפנוביץ'.

למרות העובדה כי נשמעים קולות של שחקנים הממורמרים על העובדה כי מעמדם בקבוצה השתנה ביחס לעונות האחרונות, בנתניה מדגישים כי מי שישחק בסופו של דבר הוא מי שהצוות המקצועי ימצא מתאים, ללא קשר לעבר שלהם או להיותם שחקני בית. מנכ"ל הקבוצה קובי בלדב, ששב הבוקר ממחנה האימונים, אמר בראיון לרדיו "קול נתניה": "אי אפשר כל הזמן להיתלות בעניין הזה של שחקני בית. תמיד גידלנו שחקני בית ונמשיך בזה, אבל אם מכבי נתניה רוצה להשתדרג ולהתקדם בהתאם לתוכניות שלה, זה לא יעבוד. אם רק שחקני הבית ישחקו זה לא יהיה זה. העונה ארוכה ואני בטוח שבמהלכה כולם ישתלבו בסגל ובהרכב".

לאחר שאמש השיגו במכבי נתניה סיכום כספי עם הבלם אריק בנאדו, ואף נערכו גישושים ראשונים מול מכבי חיפה, היום צפוה להתקיים שיחת טלפון בין הבעלים של מכבי חיפה יעקב שחר לבין בעלי מכבי נתניה דניאל יאמר, כדי לנסות לסכם בצורה מהירה ומכבודת את עניין העברתו של הבלם לקופסא. למרות רצונו של ליאור אסולין לשחק במדי מכבי נתניה בעונה הקרובה, נכון לעכשיו השחקן יצטרך להחליט אם הוא מגיע לסיכום כספי עם בני יהודה או ממשיך במכבי הרצליה, שם יש לו חוזה חתום לעוד שנתיים.

על אף הניתוק מהמדינה בימים הראשונים במחנה, השחקנים מספרים היום כי בימים האחרונים הם כבר הרבה יותר מעודכנים באירועים, ואלו שמשפחותיהם נמצאות באזור הצפון דורשים בשלום קרוביהם לעיתים תכופות. למרות זאת ציינו השחקנים כי הדאגה לא משפיעה על יכולתם המקצועית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully