וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברבנל נשאר בפ"ת

ניר איסקוב

21.7.2006 / 14:11

הקשר רצה לעבור לבני יהודה, אבל לאחר שיחה עם רונן אלעד החליט להמשיך במועדון. קשר צרפתי בן 28 הגיע למבחנים

קשר הפועל פתח תקווה אלי אברבנל נפגש היום (שישי) עם בעלי המועדון רונן אלעד בבלגיה, שם שוהה הקבוצה במחנה אימונים. השיחה התקיימה על רקע רצונו של השחקן לעזוב את המועדון לטובת בני יהודה, כפי שפורסם כבר בחודש שעבר. אלעד הצליח להניא את אברבנל מכוונתו, ובסיום הפגישה הצהיר הקשר בן ה-30: "אני מתכוון להישאר בהפועל פתח תקווה עד סוף החוזה שלי, שיסתיים ב-2009. אתן מעצמי 120 אחוז לטובת המועדון".

ידוע כי השחקן לא היה שבע רצון מהכיוון שאליו צועדת הקבוצה, לרבות עזיבתם של טוטו תמוז, וכנראה גם של יוסי שבחון. בנוסף, הוא מחזיק בבעלותו חנות בגדים בשכונת התקווה, ומצוי בקשר טוב עם ראשי בני יהודה לאחר שסיים שם שלוש עונות מוצלחות מאוד.
כעת, כאמור, הוא החליט להישאר בקבוצת האם שלו.

דובר הפועל פתח תקווה רן כרמלי מסר בתגובה: "כנראה שגורמים בבני יהודה הפעילו לחץ על אברבנל והצליחו לבלבל אותו. אנחנו משוכנעים כי בבני יהודה מודעים לחוק שאוסר לפנות לשחקנים תחת חוזה, אבל כנראה שגורם שם בכל זאת דיבר איתו. אברבנל ממשיך בהפועל פתח תקווה".

בתוך כך, הגיע להיבחן היום בקבוצה קשר צרפתי בן 28 בשם כריסטיאן נגואי, ששיחק בעונה החולפת בסטנדרט ליאז' הבלגית. לפני כן, השתייך נגואי במשך ארבע עונות למנצ'סטר סיטי, ואף הספיק לחלוק את הדשא עם איל ברקוביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully