וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל הציעה לקאקה 70 מיליון ל-7 שנים

21.7.2006 / 12:39

במדריד הולכים על כל הקופה, אבל במילאן מתעקשים לא למכור. גם אבידל על הכוונת. זמברוטה ותוראם חתמו רשמית בברצלונה

הנשיא החדש של ריאל, רמון קלדרון, מתחיל להרגיש את הלחץ. הוא הבטיח להביא את ססק פברגאס, את קאקה ואת אריאן רובן, וכעת לא נראה שיקיים אחת מההבטחות הללו. עסקת רוד ואן ניסטלרוי לא נראית קרובה לסיכום, ואחרי שגי'אנלוקה זמברוטה כבר נראה סגור בסנטיאגו ברנבאו, יצאה ההודעה שהוא חתם ביריבה הנצחית מברצלונה. למרות החתימה של אמרסון ופאביו קנבארו, התחושה הכללית היא שהבוס החדש לא מספק את הסחורה.

זו הסיבה שפז'ה מיאטוביץ', המנהל הספורטיבי של המועדון, תיכנן את המהלך שלו אחרי קאקה עד לפרטי פרטים. בקרוב תגיע הצעה רשמית לחוזה לשבע שנים, שישאיר את הברזילאי בסנטיאגו ברנבאו עד גיל 30. בכל עונה ועונה הוא ירוויח 10 מיליון יורו, 6 כמשכורת בסיסית, ועוד 4 בתמורה לכך שיאפשר לריאל לגרוף את כל הרווחים משמו, תמונותיו ותדמיתו. מחלקת השיווק של המועדון כבר ניתחה את השוק, וטוענת שתוכל להרוויח 8 עד 10 מיליון יורו לעונה מהנוכחות של קאקה בברנבאו, שם יהפוך לסמל של הקבוצה המתחדשת.

כדי לשכנע את סילביו ברלוסקוני לוותר על היהלום של הסן סירו, קלדרון יכתוב לו צ'ק שינוע בין 51 ל-56 מיליון יורו. הקשר אמנם שוהה בארה"ב, אבל משיחות ראשוניות עם אביו, הספרדים טוענים כי יש סיבה לאופטימיות, בטח לאור העובדה שהרוסונרי לא ישחקו בעונה הבאה בליגת האלופות, ויתקשו להתמודד על האליפות בגלל עונש הפחתת 15 הנקודות, עשוי למנוע מהם השתתפות בצ'מפיונס גם ב-2008.

כזכור, מילאן הוציאה הודעה רשמית לפני ימים אחדים בה הדגישה כי אף אחד משחקניה אינו עומד למכירה, ודחתה את ההצעה של ריאל, כמו גם צ'ק על סך 70 מיליון ליש"ט מצ'לסי. אבל במדריד יודעים למצוא את נקודות התורפה במצבים האלה, ופונים ישירות לשחקן, שבתקווה שילחץ על מועדונו. ככה זה עבד עם לואיש פיגו, זינדין זידאן, רונאלדו ודייויד בקהאם. "תמיד אמרנו שקאקה לא עומד למכירה", אמר אריידו בריידה, מראשי הרוסונרי. "הם מפעילים לחץ על השחקן, וזו אינה הדרך לקדם את מערכת היחסים בין שני המועדונים".

שחקן נוסף שבו ריאל מעוניינת הוא אריק אבידל, המגן השמאלי של ליון, שהציג יכולת מצוינת במונדיאל האחרון. מיאטוביץ' ופאביו קאפלו מתכוונים להיפגש בהזדמנות הראשונה עם רוברטו קרלוס על מנת לדעת מהן תוכניותיו לעונה הקרובה. אם הברזילאי יגיע לסיכום עם ההנהלה על התרת חוזהו, הצרפתי צפוי להחליפו באגף שמאל.

בנושא ואן ניסטלרוי, ריאל מדריד הייתה קרובה להחתים את החלוץ, אבל מנצ'סטר יונייטד החליטה ברגע האחרון ש-14 מיליון יורו לא יספקו אותה, והעלתה את הדרישה ל-20 מיליון, ויש אומרים ל-22 מיליון. בינתיים באיירן מינכן נכנסה לתמונה, ושתי הקבוצות בטוחות שההולנדי הבינלאומי מעוניין לשחק בשורותיהן. סגן נשיא ריאל מדריד חואן מנדוזה: "אנחנו לא מתכוונים להתפרע ולשלם סכום שאין לו שום קשר לשוק. אנחנו קרובים להפסקת המו"מ".

אלופת אירופה מתחזקת

עכשיו זה רשמי, ברצלונה התחזקה בשניים מהמצטיינים של המונדיאל האחרון, ליליאן תוראם וג'יאנלוקה זמברוטה, שניים שלבטח לא היו יוצאים לשוק החופשי אלמלא פרשת השחיתות שהצניחה את יובנטוס לליגה השנייה, שם תפתח את העונה במינוס 30 נקודות.

תוראם בן ה-34 חתם לשנתיים, בעוד זמברוטה בן ה-29 יישאר בקמפ נואו ארבע שנים. ברצלונה שילמה 19 מיליון יורו על שניהם, ובקרוב הם יצטרפו לקבוצה, שעושה סיבוב הופעות במכסיקו וארה"ב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully