וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים: הרינגטון חוזר לאינדיאנה

21.7.2006 / 9:54

הפורוורד נשלח בטרייד מאטלנטה, אחרי שהעדיף לוותר על אופציית גולדן סטייט. הקינגס צפויים להישאר בסקרמנטו, קולינס חתם ביוטה

אל הרינגטון הועבר בטרייד מאטלנטה לאינדיאנה, כך מדווחים כלי תקשורת אמריקאים. מדובר בעסקת סיין אנד טרייד, אך הפרטים הסופיים טרם ברורים. ידוע כי הרינגטון חתם על חוזה חדש באטלנטה, ונשלח מיידית לפייסרס, ככל הנראה בתמורה לטרייד אקספשן בשווי 7.5 מיליון דולר, חוזה דמה שמאפשר לקבוצות להקל על עסקאות מול מועדונים שמחפשים לחסוך בעלויות. סביר להניח כי ההוקס גם קיבלו בחירות דראפט.

בשבועות האחרונים היה הרינגטון אחד השחקנים המבוקשים בשוק השחקנים, כאשר גולדן סטייט הייתה המתחרה העיקרית של אינדיאנה במירוץ אחר שירותיו של הפורוורד. כעת נראה שההחלטה של השחקן הייתה לחזור לאינדיאנה, שם בילה את שש העונות הראשונות של הקריירה שלו, לפני שביקש לעבור לקבוצה בה יקבל יותר דקות משחק. הפייסרס שלחו אותו לאטלנטה בתמורה לסטיבן ג'קסון, אבל הרינגטון הביע לא אחת תסכול מהשהייה בקבוצה שרגילה להפסדים. עכשיו הוא ינסה להשכיח במהרה את העזיבה של רון ארטסט ופז'ה סטויאקוביץ', שמילאו את עמדת הסמול פורוורד.

חדשות נוספות:

* הושלם הטרייד בין שיקגו לדנבר, ששלח את ג'יי אר סמית' לנאגטס בתמורה להווארד אייזלי ושתי בחירות דראפט סיבוב שני ב-2007. החוזה של אייזלי אינו מובטח, והבולס צפויים לשחררו בימים הקרובים. הסיבה מבחינתם למהלך הייתה לחסוך בעלויות לקראת ההחתמה של אדריאן גריפין על חוזה לשלוש עונות.

* ג'רון קולינס חתם מחדש ביוטה, ויבלה את שלוש העונות הקרובות במדי הג'אז, מה שיכניס לחשבון הבנק שלו 7 מיליון דולר.

* אחרי ג'קי באטלר, גם פרנסיסקו אלסון הצטרף לסן אנטוניו, לאחר שדנבר בחרה שלא להשוות את ההצעה שקיבל מהספרס. באטלר חתום על 7 מיליון לשלוש שנים, ואלסון על 6 מיליון לשנתיים, וכך המועדון הצליח להביא שני סנטרים חדשים בפחות מחצי העלות של שני הסנטרים שהיו בקבוצה בעונה שעברה - ראשו נסטרוביץ' ונאזי מוחמד. הראשון נשלח בטרייד לטורונטו, השני עזב לדטרויט.

* הבעלים החדשים של הסופרסוניקס, אנשי עסקים מאוקלהומה סיטי, מתעקשים שהם לא מתכוונים לעזוב את סיאטל, בתנאי שתיפטר הבעיה עם אולם ה"קי ארינה", שכרגע לא מספק הכנסה מספקת למועדון. הדרישה היא להחליפו באולם אחר, או לשפץ אותו בצורה משמעותית, כדי שההשקעה בשווי 350 מיליון דולר תשתלם.

* הקינגס נשארים בסקרמנטו. הבעלים, האחים מאלוף, פלירטטו עם מעבר לעיר אחרת (חלמו על לאס וגאס, שם יש בבעלותם קזינו רווחי) בעקבות האכזבה מההכנסות האפשריות מה"ארקו ארינה", אולם שנבנה ב-1988. אבל כעת השניים הגיעו לסיכום עם העירייה על בניית אולם חדש בעלות שתנוע בין 470 ל-542 מיליון דולר. המאלופים ישלמו 122 מיליון מהסכום, והסכימו לחתום על שכירות ל-30 שנה, כמו גם להחזיר במיידי הלוואה בסך 71 מיליון שקיבלו מהעיר. יתרת הסכום עבור בניית האולם תגיע ממשלם המיסים של סקרמנטו. כדי להפוך את העניין לרשמי צריכה העיר סקרמנטו לאשר את המיסים, שאמורים להכניס 1.2 מיליארד דולר ב-15 השנים הקרובות.

* ננה הברזילאי יתם באופן רשמי על חוזה חדש בדנבר, בו ירוויח 60 מיליון דולר בשש השנים הקרובות.

* הטרייד בין טורונטו לפילדלפיה, בו אמור היה לעבור ג'ון סלמונס לראפטורס אחרי חתימה על חוזה של 23 מיליון דולר לחמש שנים, נתקל בבעיה. לא ברור אם הגארד התחרט, אבל ידוע ששני המועדונים טענו בינתיים כי אין כל עסקה רשמית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully