וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביד גזל לא הולך לשום מקום

רומן רוזנבלט

20.7.2006 / 15:27

השהה את הבקשה שלו לשחרור ממכבי חיפה, וזאת למרות ההתעניינות של הפועל כפר סבא ומכבי נתניה. הפתרון יגיע בשבוע הבא

מכבי חיפה ערכה הבוקר (חמישי) אימון שחרור במתחם האימונים בוולפסון, לאור עומס המשחקים בימים האחרונים. מהאימון נעדרו עדן בן בסט, ליאור רפאלוב ואמיר אדרי, שלא הגיעו בגלל שירותם הצבאי.

במהלך האימון ניכר היה כי הזרים נרגעו מעט מהמצב, והם נראו מחוייכים יותר. משיחות עם חלקם ניתן היה להתרשם כי הם הפנימו את המצב ואף למדו לחיות איתו, כשהעובדה שהם ייצאו כבר מחר עם משפחותיהם לאוסטריה, לקראת מחנה האימונים, תורמת רבות לעניין. עם הזרים ייצא גם עוזר המאמן, סלובודן דראפיץ'.

אחר הצהריים השתתפה הקבוצה בצילומים לפוסטר הרשמי, וכן לתכנייה הרשמית של אופ"א, לקראת משחקי מוקדמות ליגת האלופות.

רביד גזל החליט ביחד עם פרקליטתו, קרן שטיינפלד, להשהות בינתיים את המגעים מול מכבי חיפה לשחרורו מן הקבוצה, למרות העובדה כי הפועל כפר סבא ומכבי נתניה עדיין מעוניינות בשחקן.

זאת משום שהפתרון לסוגיית גזל עשוי להגיע בעוד שבוע בדיוק, שכן עד ה-27 ביולי צריכה מכבי חיפה להגיש את הסגל המלא שלה למשחקים בליגת האלופות, ואם עד אז החלוץ רוברטו קולאוטי לא יקבל אזרחות, מה שנראה כוודאי כרגע, לא יוכלו להחתים בקבוצה את הקשר האחורי שאבייר אנדרסון. במקרה כזה עשויה מכבי חיפה להשאיר את גזל כאופציה של מחליף ראשון בקישור האחורי.

הרכש הקונגולזי של מכבי חיפה, אלן מסודי, החליט שלא לצאת עם השחקנים הזרים למחנה האימונים באוסטריה ביום שישי, אלא לחכות ליציאתם של השחקנים הישראלים ביום ראשון. לדבריו של מסודי, הוא קיבל תחושה של ביטחון ומעדיף להעביר את סוף השבוע הקרוב עם חברתו בארץ.

  • עוד באותו נושא:
  • רביד גזל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully