וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאצ'יאוסקאס סיכם באולימפיאקוס

20.7.2006 / 23:57

עכשיו זה רשמי. הליטאי ששיחק בעונה שעברה בניו אורלינס הורנטס, מצטרף לפיני גרשון בקבוצה היוונית וחתם לארבע עונות

ראשי אולימפיאקוס לא מאכזבים את המאמן החדש שלהם פיני גרשון. היום הם סיכמו סופית עם הליטאי ארווידאס מאצ'יאוסקאס, שישחק בקבוצה בארבע השנים הבאות. שכרו של מאצ'יאוסקאס מוערך בלמעלה מ-2 מיליון דולר לעונה.

מאצ'יאוסקאס (26, 1.93) שיחק בעונה שעברה בניו אורלינס הורנטס והחליט לחזור לאירופה, אחרי שהתייבש על הספסל. ההצעה האטרקטיבית מאולימפיאקוס והעובדה שהקבוצה תארח את טורניר הפיינל פור של היורוליג, הביאה אותו לתחנה נוספת באירופה ולחוזה לארבע שנים. הקבוצה האירופית האחרונה בה שיחק מאצ'אס, הייתה טאו ויטוריה, ובעונת 2004/5 הוביל את הקבוצה הבאסקית לגמר היורוליג, שם הפסידה למכבי תל אביב.

כזכור, בימים האחרונים החתימה אולימפיאקוס גם את הנרי דומרקאנט האמריקאי, ששיחק באפס פילזן. צירופו של מאצ'יאוסקאס, שנחשב לקלע הטוב באירופה, הוא הצהרת כוונות לקראת הפיינל פור באתונה.

קבוצה יוונית שעושה קאמבק ליורוליג היא אריס סלוניקי, וגם ראשיה עובדים במרץ על חיזוק. אחרי שהחתימה את גיורגיוס קלאיציס, ספירוס פנטלאידיס, דימיטריס צאלדריס וסימונאס סראפינאס הליטאי, הודיעה היום אריס על צירופו של הפורוורד-סנטר הוותיק יאניס יאנוליס (30, 2.05), ששיחק בשנה שעברה בקאחה סן פרננדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully