וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי לבאסטון: 3.3 מיליון דולר ל-3 שנים

הפורוורד נוטה לקבל את ההצעה, אך ביקש שהות של מספר ימים למחשבה. דיווחים: אוקיץ' מתרחק מטאו, בורשטיין מתקרב לג'ירונה

נמשכת מגמת ההתחממות בגזרת מייסיאו באסטון. הפורוורד טרם החליט סופית לאן מועדות פניו, אך נראה כי במהלך השבוע הבא יודיע רשמית על המשך דרכו במכבי ת"א. באסטון ניהל בימים האחרונים מגעים אינטנסיביים עם ראשי מכבי והגיע עמם להבנות באשר להמשך דרכו במועדון, אך ביקש שהות של מספר ימים נוספים למחשבה.

באסטון, כך נדמה, עדיין מחכה לקבוצת ה-NBA שתסכים להעניק לו חוזה בהיקף ובסדר הגודל שדורש: מעל מיליון דולר לעונה, למשך שנתיים לפחות. ידוע כי באסטון מחזיק בהצעה קונקרטית אחת לפחות, בשכר נמוך יותר.

מכבי הגישה לבאסטון הצעה משודרגת שעיקרה הארכת חוזהו בשנתיים נוספות, מעבר לעונה הבאה עליה חתום ממילא, והעלאת שכרו בכ-300,000 דולר (סה"כ כ-1.1 מיליון דולר לעונה). באסטון אמר כי התנאים מקובלים עליו עקרונית, אולם כאמור, ביקש להמתין מספר ימים נוספים לפני שמכריע סופית בסוגייה.

דיווחים בספרד: אוקיץ' מתרחק מטאו, בורשטיין מתקרב לג'ירונה

סוכנו של רוקו לני אוקיץ' הקרואטי, שהוזכר כמועמד למכבי ת"א, ממשיך לפזר כותרות באשר לעתידו של הרכז הצעיר. "זה יהיה טיפשי אם אוקיץ' יישאר עוד עונה בויטוריה, בהתחשב במה שעבר עליו בשנה שעברה", אמר היום לעיתון הספרדי "דיאריו דה נוטיסיאס". "אני לא בטוח שרוקו באמת רוצה לעזוב, אבל טאו עושה כל דבר אפשרי כדי לפגוע בו ולהביא למכירתו".

"רוקו הוא אחד השחקים הצעירים המוכשרים ביותר באירופה בעמדה שלו", הוסיף הסוכן. "זה יהיה בזבוז משווע אם הוא ימשיך לשבת על הספסל ולא יקבל דקות משחק. טאו החתימה לאחרונה את ראקוצ'ביץ', שהוא קומבו גארד, ואני יודע שהם מחפשים פליימייקר נוסף. בקו אחורי שכזה אני חושש שלרוקו לא יהיה מקום. אני מבטיח לכולם שגם אם אוקיץ' יעזוב בסופו של דבר את טאו, הוא יימצא מהר מאוד קבוצה אחרת. נחפש דרך לצאת מההסכם עם טאו בצורה ידידותית, אבל אם לא נמצא את הנוסחה שתאפשר זאת, רוקו ימשיך בטאו בהתאם לחוזהו".

לציטוט, בטאו מסרבים בתוקף להתייחס לספקולציות השונות ולשמועות בנוגע לאוקיץ'. אלפונסו צ'ורוקה, דובר המועדון, אמר לוואלה! ספורט כי: "אוקיץ' הוא שחקן של טאו וחתום בקבוצה לשלוש שנים נוספות. לגבי השמועות עליו ועל מכבי צריכים לשאול את אנשי מכבי, לא אותנו. מבחינתנו הוא ממשיך". שלא לציטוט טוענים בקבוצה כי הסיכויים שאוקיץ' אכן יעזוב קטנים מאוד ממגוון של סיבות, ובעיקר מאחר ובמכבי לא יהיו מוכנים לשלם סכום גבוה תמורת שחרורו. בקיץ שעבר שילמה טאו לספליט קרוב למיליון יורו עבור אוקיץ' וכעת אין בקבוצה כוונה לשחררו בסכום נמוך, כל שכן בחינם.

עיתון ספרדי נוסף, "אל דיארי דה ג'ירונה", מפרסם היום כי טל בורשטיין הגיע להבנות שבעל-פה עם ראשי ג'ירונה, לפיהן אם יהיה כשיר לפתיחת העונה - יחתום בקבוצה. לטענת העיתון, בורשטיין סיכם את תנאיו בקבוצה זה מכבר והיה חותם בוודאות אילולא נפצע. מאמן הקבוצה המיועד, סווטיסלב פשיץ', צפוי לחתום רשמית בימים הקרובים ולקדם את עניין בורשטיין. השחקן עצמו מכחיש את הדברים.

"ההחלטה הסופית בעניין הסגל היא של המאמן", אמר בתגובה לוואלה! ספורט אנטוניו מאסיירס, סוכנו הספרדי לשעבר של בורשטיין וכיום ג'נרל מנג'ר ג'ירונה. "זה לא סוד שטל היה קרוב מאוד לג'ירונה בעבר. הוא שחקן נהדר, על כך אין וויכוח, ואני בטוח שיתגבר על הפציעה. השאלה היא אם המאמן שלנו הבא ירצה אותו".

בתוך כך, בימים האחרונים פנתה מכבי לבורשטיין, והצדדים מנהלים מגעים לאחר נתק של קרוב לחודש וחצי. בורשטיין אישר את הדברים ואמר כי "אכן היו דיבורים עם מכבי, ונמשיך בשיחות. מבחינתי כל האופציות עדיין פתוחות".

עדכון ראשון: 20.7.06, 19:30
עדכון אחרון: 21.7.06, 00:17

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully