וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת הנוער לא עלתה לרבע הגמר

20.7.2006 / 18:29

חניכיו של ארז ביטמן אמנם ניצחו 76:79 את גרמניה, אבל נשארו בחוץ בגלל ניצחונה של בולגריה על איטליה. 33 נקודות לכספי

נבחרת ישראל ניצחה הערב (חמישי) 76:79 את נבחרת גרמניה, אבל לא העפילה לשלב הבא, וזאת בעקבות ניצחונה של בולגריה, 81:92 על איטליה. בעקבות התבוסה שספגו חניכיו של ארז ביטמן לאיטלקים, בבית משולש בינינו לאיטלקים ולבולגרים, אותם ניצחנו, סיימה ישראל במקום השלישי. הנבחרת תדורג עכשיו בבית הישרדות בן 3 קבוצות, על הזכות להישאר בדרג העליון באירופה.

ישראל הובילה ברוב שלבי המשחק וירדה למחצית בפער מבטיח של 15 נקודות - 33:48. בפתיחת המחצית השניה ישראל הורידה את הרגל מהדוושה, והגרמנים הצליחו לחזור עד לכדי פיגור מינימלי של נקודה אחת. ישראל הצליחה לשוב ולפתוח פער דו ספרתי לקראת סיום הרבע השלישי, אבל שוב נגררה חזרה למשחק צמוד ברבע המכריע, כשהתוצאה עמדה על 65:68, 8 דקות לסיום המשחק.

הודות למשחק מצוין של עמרי כספי שהיה בכל מקום במגרש, הנבחרת הצליחה לשמור את הגרמנים במרחק סביר. הגרמנים, שנחשבים לנחותים מישראל ונוצחו בשני משחקיהם הקודמים, קיבלו 4 שחקנים בדאבל פיגרס, והצליחו לחזור לפיגור 2, 2 דקות לסוף.

שון דניאל, שהיה חלש, איבד כדור מכריע דקה לסיום, אבל ישראל הצליחה להחזיר בחטיפה ממנה לא הצליחה לייצר סל. גרמניה הלכה לקו, קלעה אחד והעמידה את התוצאה על 76:77 לישראל, 50 שניות לסיום. שתי הקבוצות לא הצליחו לייצר נקודות, גרמניה החטיאה זריקה ל-3 על כל הקופה, אבל לקחה את הריבאונד והלכה לקו כשנותרו 8 שניות על השעון. למזלה של ישראל החטיאו הגרמנים את שתי הזריקות. גיא מקל נשלח לקו, וסגר ערב מצוין עם שתי נקודות שהבטיחו את הניצחון, 76:79.

קלעו לישראל: כספי 33 (7 ריבאונדים, 3 אסיסטים), מקל 23 (5 ריבאונדים, 3 חטיפות, 4 אסיסטים), בוקרה וסטולרו 5 כל אחד, שוטבין 4, לוטרין, דניאל וערן אסנטי 2 כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully