וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נהיה טובים יותר מהעונה שעברה"

ניר איסקוב

20.7.2006 / 18:45

הפועל ת"א המריאה למחנה האימונים בהולנד, כשהמאמן יצחק שום לא לחוץ מהתוצאות במשחקי האימון. חליס ויתר על דינמו בוקרשט

הפועל ת"א המריאה היום אחר הצהריים (חמישי) למחנה האימונים שלה בהולנד. התחושה שמנסים אנשי הקבוצה לשדר היא שמשחקי האימון הבינוניים של מחזיקת הגביע עד כה, אינם מהווים אינדיקציה להמשך הדרך.

הקבוצה המריאה בהרגשה חמוצה עקב הבטחוני בארץ. המאמן יצחק שום אמר: "ההרגשה היא לא הכי נעימה. אני מקווה שהמצב יחזור לקדמותו כמה שיותר מהר, ושנחזור להתעסק בכדורגל. את היכולת האמיתית שלנו נצטרך להראות בליגה, בגביע אופ"א ובגביע המדינה. לפחות ממה שקראתי בעיתונים בשבוע האחרון, אין אף קבוצה שהתחברה. שמעון גרשון? בשביל זה הבאנו את פאאז. אני בטוח שנהיה עוד יותר טובים מבעונה שעברה".

גילי ורמוט סובל מחשד לשברי מאמץ בשוק, ובמהלך המחנה ימריא לבדיקה אצל פרופסור מרטנס. הקשר הפראגוואי, פדרו איראלה, לא יצטרף לקבוצה בהולנד, וצירופו ירד לפי שעה מהפרק. אליניב ברדה אמר לקראת המחנה: "לא היינו מספיק טובים במשחקי האימון. אנחנו נוסעים כדי להשתפר, לעבוד קשה, ולא בשביל להשתזף".

סלים טועמה: "זו רק ההתחלה. אנחנו מתחילים להיכנס לכושר, ויש שחקנים חדשים שנכנסים לעניינים. עם הזמן, בעזרת המחנה ואימונים טובים, נתחבר, נהיה ביחד, נכיר יותר טוב אחד את השני ואני מאמין שנתקדם. במחנה יהיו לנו משחקים טובים מול קבוצות טובות, ואני מקווה ומאמין שנשתפר. כשיגיע הכושר הגופני תגיע גם ההתקדמות. קשה לעזוב בתקופה הזו. זה מצב לא הכי נעים, ואני מקווה שיהיה שקט כמה שיותר מהר ושהצרות האלו יגמרו. זה לא נעים לשמוע על בלגאנים".

שביט אלימלך: "ההרגשה לא הכי טובה לצאת במצב כזה, אבל זו העבודה שלנו וזה רק שבועיים בשנה. נעשה כמה טלפונים לארץ ונתגעגע. אותי פחות מטריד שהקבוצה לא נוצצת, אלא יותר שנתחבר. אנחנו מקווים שפאז ימלא בצורה טובה את מקומו של גרשון".

רמי חליס שב אחה"צ ארצה מרומניה, בצוותא עם פרקליטו, עו"ד סבי גרשון, מבלי שחתם בדינמו בוקרשט, שהביעה עניין בשירותיו. חליס סייר בעיר ונפגש עם ראשי הקבוצה, אך החליט כי הוא אינו מעוניין לשחק ברומניה. בימים הקרובים יחדש עו"ד גרשון את המגעים עם הפועל ת"א, לה נתן חליס עדיפות כל העת, בתקווה שהמגן בן ה-24 יצטרף לקבוצה במחנה האימונים בהולנד.

עדכון ראשון: 20.7.06, 16:03
עדכון אחרון: 20.7.06, 18:45

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully