וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירושלים מתעניינת בדרור חג'ג'

שגיא ניר

20.7.2006 / 14:30

במלחה רוצים את הרכז, שיעדיף כנראה את אנטוורפן של אריק שיבק. תמאר סליי עשוי להישאר, יוני ניר חוזר, מתן חרוש עוזר מאמן שני

מתן חרוש יהיה עוזר המאמן השני של דן שמיר בהפועל ירושלים. חרוש, 27, אחיינו של יורם חרוש שאימן בעבר במלחה, שימש בעונה שעברה כעוזר המאמן של שרון דרוקר באוראל גרייט. הצוות המקצועי של ירושלים מונה כעת שלושה מאמנים ירושלמים צעירים, דן שמיר, דניאל ששר וחרוש.

במקביל, ממשיכה הפועל ירושלים בבניית הסגל, למרות הבעיות האובייקטיביות בכל הקשור להבאה של זרים לישראל בשל הלחימה בצפון.

השם החם בגזרת הישראלים הוא רכז הנבחרת וא.א.ק אתונה דרור חג'ג'. בירושלים מגלים התעניינות של ממש בשחקן, אך נראה כי הוא יעדיף להישאר באירופה ולא לעצור את הקריירה שלו מעבר לים. חג'ג' (27, 178) היה מבוקש על ידי פנליניוס היוונית, אך ההערכה היא כי הוא יעדיף לחזור ולשחק בבלגיה, בה הצטיין לפני שנתיים כשהוביל את לובן לזכייה בגביע. הישראלי מחזיק בהצעות משרלרואה ואנטוורפן, והוא עשוי לבחור בקבוצה "הישראלית" של אריק שיבק וגור שלף.

מאיר טפירו, מתן נאור וארז מרקוביץ' חתומים בירושלים לעונה הבאה, ואחרי שיחרורו של לימונד עזב את הקבוצה גם אילון זגורי, שקרוב לסיכום בגליל עליון. את הסגל הישראלי יתגבר שחקן נבחרת העתודה יוני ניר, שיחזור אחרי עונה אחת בעירוני רמת גן. לניר חוזה לשנתיים נוספות במלחה. בינתיים, מחפשת ירושלים גבוה ישראלי בכיר, ועדיין קיים סיכוי להחתמה מחודשת של עידו קוז'יקרו, ששיחק בקבוצה בשלוש השנים האחרונות.

ירושלים טרם השלימה את מכסת הזרים. פרט למריו אוסטין וטימי באוורס שמחזיקים בחוזה, גבוהים הסיכויים כי תמאר סליי ימשיך בבירה. יתכן כי הבעייתיות בהבאת זרים לישראל בשל המצב הביטחוני ישאירו במלחה גם את הוראס ג'נקינס, שמניותיו ירדו משמעותית בפיינל פור. הגישושים שנעשו עם אנדרו ויסנייבסקי (24, 191), גארד אמריקאי ששיחק בעונה האחרונה בבון הגרמנית, לא יניבו פרי משום שהשחקן אינו מעוניין לשחק בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully