וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלעד: "תמות נפשי עם פלישתים' זה משפט הרסני"

ניר איסקוב

20.7.2006 / 11:46

רונן אלעד רומז שלא ישאיר בכוח את יוסי שבחון בהפועל פ"ת. על האוהדים שהפגינו מול ביתו: "בני המשפחה שלנו הם לא חלק מזה"

הבעלים של הפועל פ"ת, רונן אלעד, הגיב היום (חמישי) על ההפגנה שקיימו שלשום (שלישי) כמה עשרות מאוהדי הקבוצה מול ביתו.

"אני לא מבין אותם, העונה עוד לא נפתחה", אמר אלעד לוואלה! ספורט. "בעונה שעברה אני זוכר שהגעתי לאמצע המחנה והיו לנו בקושי 10 שחקנים. העונה הבאנו את אלי אברבנל, יניב לוזון, אחמד קאסום, מהראן אבו ריא, 2 זרים ועוד 3 זרים שנבחנים במחנה האימונים. נלחמנו על גיז'רמו ישראלביץ' עד השנייה האחרונה, ואנחנו במו"מ עם רביד גזל".

בשלושת החודשים האחרונים השקיעה ההנהלה מאמץ רב בשדרוג מחלקת הנוער, ציפור נפשו של אלעד, שכלל בין היתר את שיפוץ מתקן האימונים בקיבוץ עינת. בנוסף, לאחר מספר שנים, המריאה אתמול (רביעי) גם קבוצת הנוער למחנה אימונים ברומניה.

אלעד, שהגיע למחנה האימונים בבלגיה של הקבוצה הבוגרת, הביע שאט נפש מעצם ההפגנה מול מעונו: "אמרתי עוד בתקופה שהפגינו מול ביתו של מאיר שמיר שזו חציית קו אדום, ועכשיו זה הגיע אליי. אם אוהדים רוצים להפגין, הם יכולים לעשות את זה רק במגרש. בני המשפחה שלנו הם לא חלק מזה".

יש לציין כי בימים האחרונים קיבל אלעד עשרות טלפונים והודעות טקסט מאוהדי הקבוצה, שטענו כי מארגני ההפגנה אינם מייצגים את כלל הקהל.

הבעלים הצביע על הסיבה האמיתית שבעטיה נערכה לדעתו ההפגנה: "האוהדים רוצים שלא אמכור את יוסי שבחון, למרות שידוע לכולם המאמצים שנעשו ושנעשים להשארתו. ההצעות המפתות של מכבי ת"א ומכבי חיפה לרכוש אותו מונחת בפניי מזה מספר חודשים, ואם הייתי רוצה למכור אותו, הייתי עושה את זה כבר אז.

"יחד עם זאת, אני מעריך שהמשפט 'תמות נפשי עם פלישתים' הוא הרסני, ולא תורם לאיש מאומה. ללא קשר לשבחון, הקבוצה תמשיך את תהליך ההתגבשות בהתאם לתכנית העבודה כפי שהתגבשה מבעוד מועד בין הצוות המקצועי להנהלה".

ביום שני הקרוב ייוועדו רונן אלעד ושותפו ציון דלל, לפגישה בסיומה יחליט דלל האם להשאר במערכת או לפרוש. דלל אינו שבע רצון מדרך ההתנהלות של הקבוצה, וישוחח על כך עם אלעד.

מיכה אדניה, מראשי חוג האוהדים, שהשתתף בהפגנה, מסר בתגובה: "חוג האוהדים מביע שאט נפש מהניסיון של מר אלעד לסתום פיות, תוך כדי מכירת שחקניה המצטיינים של הקבוצה. חוג האוהדים החליט להפגין נגד אלעד, בשל סירובו לפגישה מסודרת. הכוונה לשחרר את שבחון מהווה סיבה מספיק חשובה בכדי להפגין בכל מקום ובכל עת. אנחנו חוג אוהדים עצמאי, ולא זקוקים לעצותיו של אלעד היכן ומתי להפגין נגדו".

לאימוני הקבוצה הצטרפו ג'ורג אנדום, בלם קמרוני בן 24, ו-וואמברטו סוזה, קשר ברזילאי בן 31 ששיחק באייאקס אמסטרדם. כמו כן, אתמול יצאה קבוצת הנוער למחנה אימונים ברומניה שם היא תקיים משחקים מול קבוצות מקומיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully