וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוקי קרח: מייקל פקה עבר לטורונטו

רז מיס

20.7.2006 / 11:39

גם כשלא משחקים, ב-NHL ממשיכים בהתרחשויות ובהעברות, בניו יורק כמו תמיד, בלגאן, לינדרוס בדאלאס ורז מיס ממשיך לעדכן בנעשה

אמנם כרגע לא משחקים הוקי אבל אין רגע דל ב-NHL. להלן עידכון קצר על המתרחש בשוק ההעברות וההתאוששויות בשבוע האחרון.

צ'ארלס וונג, הבעלים השנוי במחלוקת של הניו יורק איילנדרס, פיטר השבוע את המנכ"ל, ניל סמית, שהספיק לכהן בתפקיד חודש וחצי. גארת סנאו, ששימש עד עכשיו כשוער המחליף של האיילנדרס, פרש ממשחק פעיל והתמנה לתפקיד המנכ"ל במקומו של סמית. אחת המשימות הראשונות שלו תהיה לחפש שוער מחליף חדש לקבוצה.

הסנטר הותיק אריק לינדרוס חתם לעונה אחת בדאלאס. לינדרוס נוטה להיפצע לא מעט, בעונה שעברה הוא שיחק רק 33 משחקים בטורונטו ובסה"כ הוא מחמיץ בממוצע כ-23 משחקים בכל עונה. אבל כשהוא כן משחק, הוא נותן תמורה, ללינדרוס 367 שערים ו-472 אסיסטים ב-711 משחקים לאורך 12 עונות. הוא נבחר ל-MVP של הליגה בשנת 1995.

מיכאל פקה (סנטר), מגיבורי הפלייאוף של אדמונטון, חתם לעונה אחת בטורונטו כדי למלא את החור שהשאירה עזיבתו של לינדרוס. פקה היה מצויין בפלייאוף למרות עונה רגילה חלשה. הוא השיג 6 שערים, 5 אסיסטים ופלוס-5 ב-24 משחקי הפלייאוף של האוילרס. פקה מצטיין גם ב"פייס-אוף".

* נתן הורטון, בחירה מספר שלוש בדראפט של ע"י פלורידה 2003, חתם לעונה נוספת בפאנתרס

* טמפה ביי החתימה את המגן הותיק לוק ריצ'רדסון לעונה אחת. לריצ'רדסון זאת תהיה העונה ה-20 בליגה

* ניו יורק איילנדרס צירפה את כריס סימון, קיצוני ימני מקאלגרי

* בראיין קמבל, שהוביל את מגיני באפלו בעונה שעברה בנקודות, חתם לשתי עונות נוספות בקבוצה

* מרטין ביירון, שאיבד במהלך העונה שעברה את תפקיד השוער הראשון בבפאלו לרוקי ראיין מילר, חתם על חוזה לעונה אחת בקבוצה. ביירון עדיין מעוניין בטרייד שיעביר אותו לקבוצה שבה יהיה השוער הראשון.

* וושינגטון ממשיכה לבנות את עצמה סביב אלכס אובצ'קין. דונאלד בראשר, קיצוני שמאלי בן 34, הוחתם במטרה לעזור במאמצים לתת חופש פעולה לאובצ'קין. בראשר שיחק 12 עונות ב-NHL כשבשמונה מתוכן הוביל את הקבוצה שלו בעבירות.

* שון הורקוף, הסנטר של אדמונטון, חתם בקבוצה ל-3 שנים נוספות. להורקוף היתה עונת קריירה עם 73 נקודות. הוא גם הוסיף 19 נקודות ב-24 משחקים בפלייאוף. הורקוף יכל להיות שחקן חופשי בתום העונה הקרובה.

ביי ביי, מיס אמריקן פאי

* פיניקס החתימה לשנתיים את דון מקלין (הסנטר, לא הזמר) שזכה בתואר ה-MVP של ליגת ה-AHL בעונה שעברה. מקלין נבחר בדראפט של 1995 על ידי לוס אנג'לס אך שיחק רק 32 משחקים ב-NHL.

* פיטר פורסברג, כוכב פילדלפיה, שנפצע בסיום העונה בקרסול, לא יצטרך לעבור ניתוח ויתכן שיוכל לפתוח את העונה עם הפליירס. קית' פרימו, שספג זעזוע מוח אחרי 9 משחקים בלבד בעונה שעברה ומאז לא שיחק, ינסה לחזור לשחק בשורות הפליירס.

דריל שוטר, ששימש כמאמן ומנכ"ל קאלגרי פליימס, מוותר על משרת המאמן. ג'ים פלייפייר, שהיה עוזר המאמן בקאלגרי בשלוש השנים האחרונות, יחליף אותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully